21.6.2007

Väsyneenä viimeisenä iltana

Olen vähän hermostunut ja aika väsynyt ja käyn ylikierroksilla ja kaikki tuntuu olevan kesken. Siivosin melkein koko päivän ja kuurasin kylpyhuoneen ja melkein koko keittiön mutta vähän jäi vielä tekemättä. Hellan tauksesta tuli sentään aika siisti. Huomenna pitää pakata viimeiset ja vähän vielä siivota, lattioita ei edes viitsi pestä ennen kuin tavarat ovat autossa. Aika vaikeaa uskoa että huomenna tähän aikaan olen bed and breakfastissa Keski-Suomessa (Keiteleen rantamilla) ja seuraavana päivänä jo ehkä Turun lähellä. Huomenna tähän olen myös taas vähän vanhempi. En tiedä pitäisikö kehittää joku kriisi siitä että minun ikäisenäni äidilläni oli jo vauva. Eipä minulla kyllä ole mitään kauheaa tarvetta lisääntyä tai edes seurustella.

Ei kommentteja:

Blog Widget by LinkWithin