19.7.2007

Eilisen kummallisen tarmokas olo jatkuu (tarmokkuus ei kyllä estä väsymystä, eilen suorastaan sammuin joskus yhdeksän jälkeen. Nukahtamisen kanssa minulla ei yleensä ole onneksi ongelmia). Pyöräilin tänään aamulla pitkää reittiä kaupunkiin (yhteensä siitä tulee noin 12 kilometrin lenkki, mikä ei ole tietysti kauhean paljon mutta enemmän kuin sain Oulussa viimeisinä aikoina aikaan) ja olen nyt jo hoitanut tämän päivän tärkeät asiat.
Sähköpostissa ei ollut taaskaan mitään kauhean tärkeää ja tässä mielentilassa melkein iloitsen siitä. En kieltäydy tarjotuista töistä, sen olen päättänyt, ellei se käy aivan liian vaikeaksi, mutta toivon ettei niitä tarjottaisi ensi viikon aikana tehtäviksi. Silloin voisin palauttaa työmarkkinatukihakemuksen ensimmäisen kerran pitkään aikaan ilman viivytystä ja erilaisten todistusten hankkimista. Toisaalta, jos titä jostakin ilmaantuisi niin tietysti niitä tekisin ilomielin ja toivoisin että saisin jostain jotain rahaa niin että pystyisin maksamaan vuokran ilman luottokortin käyttöä. En ole nyt pystynyt säästämään rahaa mutta tavoitteenani on saada aikaan jonkinlainen vararahasto, niin että aina pystyisin maksamaan vuokran ja laskut.

En minulla ole kauheita rahavaikeuksia mutta raha-asiani tuntuvat niin sekavilta että ne pyörivät jatkuvasti mielessä. Ajattelin järjestää tupaantulijaiset joskus heinäkuun lopulla mutta se taitaa mennä elokuulle, silloin minun pitäisi olla paremmin selvillä siitä mihin minulla on varaa. Pelkään etten saa Oulun asuntoni takuuvuokraa, vaikkei siihen pitäisi olla mitään syytä. Mutta ei sitä koskaan tiedä. Silloin olisin oikeasti vaikeuksissa, niinpä yritän olla ajattelematta sitä.

1 kommentti:

Tuazophia kirjoitti...

Laita sun osoite tuazophia ät ampiaistehdas piste net tai mihin vaan, niin pistän ne kuvat sulle ja saat tehdä niillä mitä lystäät. Selitän samalla kuvien oikeudet.

Blog Widget by LinkWithin