24.7.2007

Paljon kuvia

Kuvia tuli niin valtavasti että jaan ne useampaan merkintään, ehkä se on selkeämpää.
Ensin täytyy sanoa että pidän asunnostani ja siitä miten sen olen sisustanut. En usko että se olisi kauhean erilainen, vaikka minulla olisikin ollut enemmän rahaa (nyt meni noin 160 euroa, josta reilut puolet verhoihin), olisin varmaan hankkinut muutaman vanhan huonekalun lisää. Jos joskus rikastun niin ostoslistalla on vielä jonkinlainen istuin ikkunan eteen, paras olisi ehkä joku vuodesohvatyyppinen juttu mutta ne ovat aika tylsiä. En halua edes sohvaa. Haluaisin myös ison maton huoneen lattialle, jonkun värikkään, ne ovat vain kalliita eikä minulla ole mitään erityistä tarvetta matolle. Täällä on nyt oikeastaan kaikki tarpeellinen ja aika paljon ylimääräistä.
Vaikka asunto onkin mukava ja suhteellisen siisti, on se myös vähän nuhjuinen. Olen yllättynyt siitä ettei se häiritse minua kauheasti.
En tiedä mistä tänne on ilmestynyt mustia maaliläikkiä eri paikkoihin, mitään mustaa täällä ei ole. Kuvassa näkyvät myös kummalliset varpaani (äitini oli niistä joskus huolissa ja sai minut menemään terveydenhoitajalle, joka sanoi että ihmiset nyt ovat välillä vähän kummallisia ja vinoja).
Tuon päällä on melkein aina verho niin ettei sitä edes huomaa.
Kaikki hyllyt eivät onneksi ole tuollaisia.
Sain tupaantulijaislahjaksi isältäni ja äitipuoleltani uudet ritilät, toiseen kaappiin ne olivat sopivat mutta toiseen vaativat vähän säätämistä.

2 kommenttia:

Annikki kirjoitti...

Onko tuo vuokrakämppä? Elä hyvä ihminen tyydy noin alkeellisiin oloihin, vaan vaadi uudet tapetit ja hyllyt.

Näkymätön tyttö kirjoitti...

On ja on vaadittu. Sain sentään uudet listat lattianrajaan ja uuden istuimen wc-pönttöön. Eivät ne minua kiusaa mitenkään erityisesti.

Blog Widget by LinkWithin