16.3.2011

Keskiviikko

Olen edelleenkin täysin kyllästynyt hiuksiini enkä edelleenkään tiedä mitä erityisesti niissä inhoan. Shampoon vaihtaminen sodium laureth sulfatittomaan (kirjoitan tätä ilman nettiä enkä varmaan myöhemminkään jaksa selvittää mitä se mahtaa olla suomeksi), ainakaan ne eivät ole aivan niin sähköiset kuin aikaisemmin.

Eräällä foorumilla oli keskustelu ihmisille, jotka eivät yleensä sano mitään. Suurin osa heistä oli ujoja ja se foorumi on kyllä hieman pelottava paikka ja minäkin vain luin keskusteluita ehkä puolisen vuotta ennen kuin aloin itsekin keskustella mutta siellä on ihmisiä jotka ovat olleet jäseniä melkein kymmenen vuotta ja kirjoittaneet kolme viestiä. Siinä ei tietenkään ole mitään pahaa mutta minun on vaikea ymmärtää miten se voi olla erityisen hauskaakaan. Se on hyvä muistutus siitä etteivät ujotkaan ole samanlaisia. Usein sanotaan miten heilläkin on tärkeä roolinsa kuuntelijoina ja niin edelleen, mutta minä en kyllä ole ujoudestani huolimatta hyvä kuuntelija, olen enemmänkin puhuja. Vähän liiankin paljon.

Ujouteni näkyy enemmänkin siinä kun olin menossa katsomaan yhtä mielenosoitusta ja näin joukossa tuttuja, minun piti kulkea kerran ohi ennen kuin uskalsin mennä sinne (ajattelin että on kyllä aika noloa jos ei kehtaa). Vaikka he ovat olleet aina ystävällisiä minua kohtaan.

Olin töissä päivän isäni toimistolla. Heräsin tokkuraisena suhteellisen hyvistä unista huolimatta ja pääsin liikkeelle hitaasti ja myöhään. Kävelin kaupunkiin siinä toivossa että se tekisi minusta pirteämmän mutta päivän kuluessa onnistuin vain jumittamaan niskani ja hankkimaan päänsäryn. Nyt ei olisi hyvä aika sairastaa mutta melkein toivon että tämä olisi flunssan alku eikä normaali tilani.

Ei kommentteja:

Blog Widget by LinkWithin