3.6.2005

Minä

Minä olen 19 päivän kuluttua 25-vuotias.
Minä olen noin 166 cm pitkä, voisin painaa vähemmän.
Minulla on noin 60 cm pitkät hiukset (äskettäin leikatut).
Vaatekaapistani löytyy kuusi hametta ja yhdet housut.
Kengännumeroni on 40 (tai joskus 41 tai vielä harvemmin 39).
Synnyin sunnuntaina.
Minulla on yksi äiti, yksi isä ja yksi äitipuoli.
Minulla on yksi pikkusisko ja yksi isosiskopuoli ja yksi siskontyttöpuoli.
Minulla on ruskeat hiukset ja vihertävät silmät.
Hiukseni kihartuvat.
Minulla yksi elävä ja yksi kuollut isoäiti ja yksi kuollut ja yksi elävä isoisä.
En ole ollut sairaalassa sen jälkeen kun synnyin.
Minulla on neljä tätiä, kolme enoa ja kaksi setää.
Minulla on noin 19 serkkua, kymmenen tyttöä ja yhdeksän poikaa.
Minulla on pikkuserkkuja joita en tunne.
Minulla on yksi isosetä ja kuolleita isosetiä, -enoja, ja tätejä (viimeiset kuolivat vuosi sitten).
Olen käynyt lukion ja ammattikoulun.
Arvosanani parantuivat lukiossa.
En päässyt opiskelemaan yliopistoon.
Olen asunut kolmessa kaupungissa ja yhdessä kunnassa.
En ole asunut paikkakunnalla jossa on alle 15 000 asukasta.
Olen asunut noin kymmenessä asunnossa.
Olen käynyt noin kymmenessä maassa.
Olen kerran käynyt Euroopan ulkopuolella.
Minulla on ollut noin kahdeksan sähköpostiosoitetta.
Minulla on ollut kahdet kotisivut.
Olen opiskellut englantia, saksaa ja ruotsia. Olen osannut muutaman sanan espanjaa, kymriä ja venäjää. Olen oppinut uutta kieltä ilman yrittämistä.
Olen lainannut tänä keväanä kirjastosta parisataa kirjaa. Olen lukenut ehkä puolet.
Olen ostanut tänä keväänä ehkä parisenkymmentä kirjaa.
Omistan 2 dvd-elokuvaa ja viitisenkymmentä cd-levyä.
Tietokoneeni on Macintosh.
Minulla on digikamera.
Olen äänestänyt demareita, vasemmistoliittoa ja vihreitä.
Olen käynyt Prometheus-leirin.
En ole koskaan kuulunut kirkkoon.
Olen värjännyt hiuksiani.
Minulla on toisessa korvassa kolme korua, toisessa ei yhtään.
Minulla ei ole lävistyksiä tai tatuointeja.
En käytä huulipunaa.
Olen asunut ulkomailla neljä kuukautta ja kaksi päivää.

Ei kommentteja:

Blog Widget by LinkWithin