1.8.2005

Minusta tuntuu että minulla on aina ollut hyvä tuuri. On minullekin tapahtunut kaikenlaista ikävää mutta yleensä kriisin jälkeen asiat ovat olleet paremmin kuin ennen. Ahdistukseni jälkeen minusta on tullut rohkeampi ja vanhempieni avioeron jälkeen suhteeni isääni on parantunut ja elämääni on tullut uusia mahdollisuuksia. Eipä niitä muita pahoja juttuja ole tainnut tapahtua.

Olen jonkun kriisin onnistunut kehittämään siitä että elämäni on niin helppoa ja hyvää, pakkohan minun on siitä tuntea syyllisyyttä.

Pahinta syyllisyyttä tunnen siitä että olen sattunut kiinnostumaan alasta jolle minulla on suhteita. Eivät ne niin merkittäviä ole mutta yksikin pienkustantamo suvussa antaa minulle vähän eri aseman kuin koulukavereilleni.
Kaikki työni ovat vain ilmestyneet jostakin.

Mutta ei kai se ole minun vikani?

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Mitä sinä suotta vaivaat päätäsi, jos asiat sujuvat? Maailma EI OLE REILU, joten jos sinulla hommat sujuvat miksi surra sitä?

Mikäli pääset huipulle, voit auttaa sieltä myös ystäviäsi ja uraansa aloittelevia nuoria. Ei helpossa elämässä ole mitään vikaa, kunhan ei unohda itseään ja muita ihmisiä.

Blog Widget by LinkWithin