15.10.2005

Harmaa lauantai

Taas olen ollut sosiaalinen. Olin miitissä, tämän syksyn kolmannessa (neljä vielä tulossa, ainakin). Oli ihan hauskaa, tosin ei niin hauskaa kuin joskus. Hauskin miitti-ihminen ei päässyt tulemaan ja ujostelin vähän joitain muita, toisaalta olin yllättävän puhelias, uusi takki antoi itsevarmuutta. Outo tyttö varasti minun pizzani. Kävimme syömässä, palloilimme kaupungilla ja istuimme vähän aikaa kahvilassa pelaten Dalmutia. Minulla oli ensin uskomattoman hyvä tuuri korttien kanssa, sitten huonompi. Ja sitten erosimmekin.


Olen syönyt viime aikoina aivan liikaa kaikenlaista epäterveellistä.
Ärsyttää kun koko ajan väsyttääkin.

Ilma on muuttunut, ehkä pian tulee luntakin.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Heh! Olin kerran nettitreffeillä ja tämä tyttönen varasti hampurilaiseni :D

Näkymätön tyttö kirjoitti...

Hampurilaisen varastaminen kuulostaa aika hurjalta.
Minun pizzaani ei varsinaisesti varastettu. Siinä vaiheessa kun muut olivat jo saaneet ruokansa niin minä olin ilman ja jäljellä oli joku ananas-kauhistus, tarjoilija väitti ettei muita oltu tilattu. Luulen että outo tyttö tilasi sen ylijäämä-pizzan ja siinä vaiheessa kun niitä jaettiin niin hän päätti että minun pizzani kuulosti paremmalta. Joka tapauksessa, vaikka pizzeria olisi erehtynytkin, se oli minun pizzani, minä tilasin häntä ennen.
En järjestänyt mitään kohtausta mutta olin tiukkana, en hyväksynyt sitä outoa pizzaa (kun inhoan lähes kaikkia pizzan täytteitä).

Blog Widget by LinkWithin