2.10.2005

Kirjoitin pitkän ja paljon linkkejä sisältävän ja tietysti todella hienon analyysin eilisestä sci-fi-elokuvaillasta. Blogger ei pitänyt siitä ja se katosi. Oma vika kun en tallentanut sitä muualle.

Star Wreck: In the Pirkinning oli ihan hauska vaikken kaikkea tajunnutkaan, tapasin ohimennen Lord Boredomin, Santo vs. Martians oli tylsin ikinä näkemäni elokuva. Pääsin kotiin autolla, se oli kivaa (olin kävellyt ystäväni luo).

Siinä kai se tärkein tuli.
Edellisen version kirjoittamiseen meni vajaa tunti. Nyt voisin olla lievästi ärtynyt, ellei vika ollut minun.
Mutta ainakin ulkona paistaa aurinko ja minun pitäisi tavata mukavia Tolkien-ihmisiä tänään.

Nyt olen epämääräisen stressin vallassa ja yritän vakuuttaa itseni siitä ettei viikonloppuisin ole pakko tehdä koulutöitä. Tiedän etten pysty olemaan tehokas ja tuottava koko ajan, mutta joten en ymmärrä sitä. Pitäisi vain koko ajan tehdä niin kauheasti kaikenlaista. Kyllä minä ehdin myöhemminkin.
Onneksi ensi viikonlopuksi pääsee lepäämään äidin luo. Siellä ei ole pakko tehdä mitään.

Ei kommentteja:

Blog Widget by LinkWithin