26.5.2007

Tänään minulla oli niin mukavaa etten muistanut ahdistustani. Olin pari tuntia yhdessä miitissä ja kun se loppui niin jatkoin yhden ystäväni kanssa hänen luokseen, tutkimaan hänen uutta kameraansa (tulin siihen tulokseen että vaikka minulla olisi rahaakin, mitä minulla ei tietysti ole, niin en ottaisi järjestelmäkameraa) ja leikkimään kissan kanssa. Oikein mukavaa.
Huomasin että saatan olla kissalle allerginen, onneksi ei ole ollut lemmikin ottaminen suunnitelmissakaan.

Eilen pyöräilin aika pitkän lenkin. Jotenkin huomaamattani tänne oli tullut kesä, tai lähes sellainen.

Heräsin tänään neljältä mutta en silti ole kauhean väsynyt.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Jos sattuisit rahan puutteesta huolimatta olemaan ostamassa uutta kameraa lähiaikoina, niin myytkö vanhan kamerasi minulle?

Blog Widget by LinkWithin