30.6.2009

Helle


Olen tainnut mainita muutaman kerran että inhoan hellettä. Tai en mitenkään vihaa aurinkoa tai lämpöä, enemmänkin ne vihaavat minua. Olin eilen katsomassa Hirvensalon taidekappelia ja retki oli mukava ja seura myös mutta sää saattoi olla vähän liian kuuma minulle, loppupäivän olin aika sekava ja päätä särki.
Tänään heräsin paljon pirteämpänä, se on aika mukava tunne. Taidan käydä heti aamusta ulkona ja sitten yrittää aloittaa suuren kesävaateompeluprojektini, joka ei kyllä hirveästi innosta mutta on tarpeellinen. Täytyy katsoa jos saan edes yhden hameen tehtyä.


Askartelin eilen aamulla muutaman kortin ja kokeilin yhtä Cloth Paper Scissors -lehden ohjeista keskiaikamarkkinoilta hirveän halvalla ostamaani pitsikoristeiseen liinaan (käytin korteissakin pienempiä liinoja). Lehdessä päällystettiin lakanakangasta paperilla ja se maalattiin ja ommeltiin vihannesten muotoisiksi tyynyiksi. Minä en ole vielä varma siitä mitä tuosta tulee, ehkä jotakin herkkää mutta pisteliästä. Tai vain herkkää. Voisin vaikka yhdistää sen toiseen lehden ohjeeseen jossa tehtiin muotokuvia mielenkiintoisesti.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Nestevajaus aiheuttaa sekavuutta ja päänsärkyä. Muista juoda helteellä paljon (vähintään 2 litraa päivässä) ja suojaa pää auringolta.

Mukavia kesäpäiviä sulle! :)

Näkymätön tyttö kirjoitti...

Yritän juoda tarpeeksi mutta on mahdollista etten ole. Ja hattu on aina päässä ja aurinkolasit.

Blog Widget by LinkWithin