6.5.2010

Torstai

Ajattelin että rentoutuminen saattaisi olla hyödyllinen taito minulle ja että iPhone saattaisi olla hyödyllinen väline siihen. Sille löytyikin useitakin rentoutussovelluksia ja testasin eilen illalla skotlantilaisen hypnoterapeutin (se aksentti saattaa hieman hämmentää) ohjelmaa. Tosin se olisi pitänyt tehdä tuolissa eikä sängyssä ja olin aika rento nukahtamaisillani mutta voi olla että olin vähän rennompi. Tuota voisi kuunnella bussissa ellei siinä olisi se vaara että nukahtaisin (ja silloin on se vaara että ilkeät tytöt ottavat kuvia ja käsittelevät ne ja laittavat nettiin).

Yksi Kiireen hyvistä puolista on se että minulla on vaihteeksi rahaa. Sitä pitää tietysti laittaa säästöön niin paljon kuin mahdollista mutta luulen että minulla on silti varaa esim. kesäkenkiin (tiedän mitkä kengät haluan mutta niistä ei löydy oikeaa kokoa) ja uuteen kampaukseen kolmikymppisyyden kunniaksi. Haluaisin antaa kampaajalle vapaat kädet, mutta haluan säilyttää otsatukan, haluan hiukset jotka saa kiinni enkä halua kovin erikoisia hiuksia joten en tiedä voiko niille tehdä yhtään mitään.

Keskiviikkona olin vielä aamulla suorastaan pirteä mutta iltapäivällä huomasin miten tällainen tahti ei oikein sovi minulle. Aivoni menivät pois päältä, suunnilleen, en pystynyt keskittymään ja olin kärttyinen. Ja sitten piti mennä tekemään vielä yhtä työtä. Jonka sain taisteltua valmiiksi huolimatta neljä kertaa kaatuneesta koneesta niin että loppuviikolle jää vain yksi kansi mikä ehkä tarkoittaa vain aamupäivätöitä varsinaisten töiden lisäksi. Ihanaa. Hermoilustani huolimatta olen selvinnyt aika hyvin töistä ja aikataulussa.

En kyllä voi oikein kieltäytyäkään kun minulle tarjotaan töitä. Syksyllä sentään viimeistään helpottaa, silloin ei oli ikinä töitä ja päätyökin loppuu elokuussa, jos saan jatkoa, ainakin sitä on nyt haettu.

Ei kommentteja:

Blog Widget by LinkWithin