22.9.2010

Keskiviikko



Sain eilen nettitilaussaappaani ja päätin pitää ne (ne olisi voinut palauttaa ja tilata toiset ja palauttaa ja niin edelleen). En tiedä oliko se hyvä päätös, ainakin olisi ollut fiksumpaa sovittaa niitä kotona pari päivää kun minulla ei todistettavasti ole kenkien suhteen juurikaan arvostelukykyä. Ihan hyviltä kengät kyllä vaikuttavat, ne eivät ainakaan hankaa jalkojani verille kuten edelliset ostokseni. Kengät ovat myös vedenpitävät ja nilkan kohdalta sopivan tiukat (tai eivät tiukat mutta eivät mene laskoksille). Niissä on hyvät kumipohjatkin. Eivätkä ne ole pahan näköiset. Toisaalta ne ovat ehkä aika tylsät (sopivat minulle hyvin) ja yhdestä kohdasta sellaiset että olisi hyvä jos ne venyisivät vähän (ne ovat nahkaa, ehkä täytyy taas käydä suutarilla). Eikä niihin mahdu villasukkia tai superpaksuja pohjallisia, mutta toisaalta en tiedä miten voisin käyttää niin väljiä kenkiä niinä aikoina kun ei ole tarvetta lisälämmölle. Nuo ovat sopivat Turun talveen, jos se on keskimääräinen eikä viimevuotinen.


En päässyt testaamaan kenkien vedenkestävyyttä, oli sen verran aurinkoista.

Olen taas melkein sairas, niin etten ole ainakaan terve mutta en myöskään niin sairas että voisin jäädä vain sairastamaan. Olen nukkunut viime öinä valtavasti (eilen menin nukkumaan kahdeksalta) mutta silti minulla ei ole energiaa. Tekisi vain mieli mennä nukkumaan pariksi viikoksi.

Ei kommentteja:

Blog Widget by LinkWithin