9.12.2010


Piparkakkutalo on viimeinkin valmis, ei siihen mennytkään kuin kuusi päivää. En ole ihan tyytyväinen lopputulokseen mutta en olisi osannut tehdä parempaakaan. Ainakin se on erilainen piparkakkutalo. Yritän ottaa parempia kuvia jos joskus osun kotiin valoisaan aikaan.


Olen menossa tänään pitkästä aikaa kampaajalle enkä edes tiedä mitä haluaisin hiuksilleni tehtävän. Taidan luottaa kampaajan ammattitaitoon, työnikin loppuvat pian eikä minun ole pakko liikkua ihmisten ilmoilla jos en tahdo.
Se vähän hermostuttaa että kampaamon nettivarausjärjestelmä arpoi minulla mieskampaajan. On paljon helpompi olla naisen koskettavana.

Uudehkot kuulokkeeni hajosivat nolosti, täysin omaa syytäni. Kävin ostamassa uudet ja valinta oli vaikea. Äänenlaatua enemmän minua kiinnosti kestävyys ja päädyin ainoisiin kuulokkeisiin jotka eivät puhuneet mitään bassoista surround-äänestä ja sellaisesta. Sen sijaan ne mainostavat olevansa lujatekoiset ja sopivansa vauhdikkaseen liikkuvaan elämään. Juuri minulle sopivat.

4 kommenttia:

Rica kirjoitti...

Upea piparkakkutalo!

annakaisu kirjoitti...

Talo on hieno! Tosiaankin erilainen kuin mitä yleensä näkee.

István kirjoitti...

Hienosti onnistui. Jotenkin tulee mieleen alppimaailma. Pidän noista ikkunaluukuista ja katosta.

Kivaa, kun ei ole boring standardi.

Jouluinen.


T: Harri :)

kati kirjoitti...

Hieno mökki! Olen eläytynyt syvästi tähän(kin) projektiisi, kun olen itse hyvin samanlainen: jos jotakin ideaa ryhdyn toteuttamaan, vaivoja ei lasketa, eikä väsäämisestä ja takaiskuista aiheutuvan stressin määrää.

Blog Widget by LinkWithin