23.9.2005

Minun piti kirjoittaa jotain positiivista siitä miten olen oppinut pitämään vartalostani mutta pystyn vain ajattelemaan kahta tulossa olevaa hammaslääkärikertaa, joita ei voi oikein peruuttaa ja sitä mistä ihmeestä saan niihin rahaa. Ja vuokraa. Ja ruokaa. Ja syyslomaa.
Ärsyttää kun en pysty tekemään muuta kuin valittamaan.
Ja itkettää.


Näin unta maailman kauneimmasta eläimestä. Sillä oli siivet ja pitkä silkkinen turkki. Se lumosi ihmiset, sen ei saanut antaa koskea tai sitä ei saanut katsoa liian pitkään. Lumotut lähtivät seuraamaan eläimen muuttoreittiä, se kai kulki seuduilla joilla ei ollut muuta ruokaa.

4 kommenttia:

Hanna P. kirjoitti...

Hei, meidän pitää tehdä asialle jotain! Mitä teet viikonloppuna? Tehdään jotain kivvaa! Taistellaan itkuista ahdistusta vastaan! (Mullakin vähän paska pössis tietyistä syistä, menkat + parisuhdekriisi = katastrofi.)

Maaginen uni!

Näkymätön tyttö kirjoitti...

Jonkin kivan tekeminen on hyvä suunnitelma :) muita suunnitelmia ei ole, muuta kuin koulutöiden tekeminen ja stressaaminen.
Opintotuki saattaa tulla lokakuun puolenvälin jälkeen, se helpottaa vähän.

Tuazophia kirjoitti...

Miksi jotkut ihmiset näkevät hienoja unia ja taas toiset outoja? Minä näin viime yönä käsikirjoittamani elokuvan. Siis ihan tosissani näin unta, että esittelin yleisölle elokuvan, jonka olin käsikirjoittanut. Siinä oli viitteitä ainakin Star Warsiin, ET-elokuvaan (jota en ole nähnyt kuin pienen pätkän) ja Taru Sormusten Herrasta -trilogiaan. Unessa elokuva oli hauska ja yleisö nauroi sille, mutta mitä nyt muistan siitä, niin lähinnä se oli sekava...

Näkymätön tyttö kirjoitti...

Minä näen yleensä outoja ja sekavia saippuaoopperamaisia unia, harvemmin mitään järkevää tai kiinnostavaa. Näen myös paljon unia siitä että joko makuuhuoneeni on julkinen paikka ja ihmisiä kulkee ohi tai joku tulee muuten vain katsomaan minua kun nukun. Sitten herään ja olen varma että avoinna oleva vaatekaapin ovi tai naulakossa roikkuva takki ovat hirviöitä. Tai vähintään murhaajia.

Blog Widget by LinkWithin