3.10.2005

Minä en pidä suklaasta. Ainakaan suomalaisesta maitosuklaasta. Belgialaisissa konvehdeissakin pidin eniten täytteestä.


Tänään on suuri omenaurakka. Ostin reilut viisi kiloa ja kotona huomasin että kahteen kattilaani mahtuu vajaa pari kiloa kerrallaan. Voi mennä muutama tunti.


Kuuntelen Metro-tyttöjä. Haluaisin käyttää heidän musiikkiaan opinnäytteessäni, toivottavasti tekijänoikeusjutut saadaan järjestymään.

Ja totta kai tunnen syyllisyyttä etten ole uutta tekijänoikeuslakia vastustanut aktiivisemmin.

4 kommenttia:

Yojana kirjoitti...

Omenaurakka aloitettu täälläkin. Sain ystävältä säkillisen omenoita ja huomasin, että lasipurkeista tulee pula. Säilöminen on mukavaa ja tunnelmallista puuhaa.

Näkymätön tyttö kirjoitti...

Minulla olisi lasipurkkeja mutta pakasterasiat meinasivat loppua kesken. Urakkani kesti kolmisen tuntia, nyt jääkaapissa on viilentymässä kaksitoista rasiallita omenasosetta ja asunnossa tuoksuu aika hyvälle. Nopeamminkin olisi selvinnyt jos liedessä olisi enemmän kuin kaksi levyä.
Säilöminen, tai minun tapauksessani pakastaminen, on kyllä hauskaa puuhaa. Minä tulen onnelliseksi talvivarastojen keräämisestä.

Anonyymi kirjoitti...

On siis olemassa ainakin yksi ihminen joka ei pidä suklaasta(!) Uskon vaikken ymmärräkään.

Näkymätön tyttö kirjoitti...

Kyllä minä syön suklaata ja on se ihan hyvää mutta en saa siitä mitään sen kummempaa nautintoa ja harvoin minun tekee oikeasti suklaata mieli. Se on vähän tylsää, jos ei ole täytettyä. Minä kaipaan jotain sokeripitoisempaa.

Blog Widget by LinkWithin