4.10.2005

Talvi voisi jo tulla. Minä olen valmis.

6 kommenttia:

Lord B. kirjoitti...

Ei nyt vielä, kun juuri vasta päästiin riemuitsemaan syksystä. Talveen ehtinee kyllä kyllästyä, vaikka se alkaisikin vasta joskus marras-joulukuussa.

Hanna P. kirjoitti...

Voin kuvitella sut joku myssy päässä ja lapaset käsissä siellä tuijottamassa ikkunasta ulos, "sada vaan lunta, senkin!"

MINÄ OLEN VALMIS!!! GRRRRAAAUUU! Lunta tupaan vaan. :)

Näkymätön tyttö kirjoitti...

Lapaset eivät ole vielä valmiit, muuten voisi olla. Oikeastaan etten sittenkään ole vielä valmis, talvi voisi tulla ensi viikolla niin lapasetkin ehtisivät mukaan.

Kyllä minä syksystä nautin, mutta jotenkin kaipaan talvea. Aika outo mielentila. Ainakin tämän kauniin syksyn jälkeen voisi heti tulla kunnon talvi, loskakelejä inhoan.

Valkoturkki kirjoitti...

Olen samaa mieltä kulkurin kanssa. Loskakelit voisivat jäädä pois.

Loskatonta syksyä odotellessa jaksan odottaa vielä vaikka 1½ kuukautta tällaisessa plussan puoleisessa ilmassa.

Lord B. kirjoitti...

Komppaan edellisiä kommentaattoreita ja täydennän omaa mielipidettäni: Loskakelien yli voisi todellakin hypätä, niin syksyisin kuin keväisinkin. Niissä ei ole oikein mitään kaunista, eikä varsinkaan kivaa, vaan ne ovat pelkästään masentavia.

Näkymätön tyttö kirjoitti...

Onneksi Oulussa loskakelit eivät sentään jatku niin kauan kuin etelässä. Vieläkin muistelen kauhulla yhtä Turussa viettämääni talvea, pimeää ja loskaista ja tuuli koko ajan. Sen jälkeen olen pyrkinyt pohjoiseen.

Blog Widget by LinkWithin