27.1.2006

Luulin että minulla olisi ollut tentti ensi viikolla tekijänoikeusasioista mutta se onkin vasta helmikuun lopussa. Sunnuntaina täytyy sitten vain suunnitella kuvitteellista verkkokauppaa, sen rakennetta, tuotteita ja ulkoasua. Tiedän mitä sitä siellä myydään, t-paitoja, joissa on pienten outojen eläinten kuvia.
En muista milloin minulla on viimeksi ollut tentti, joskus pari vuotta sitten.

Näin koululla ystävän, jota en ole nähnyt alkusyksyn jälkeen. Tutkimme huuto.netissä hääpukuja, niitä näyttää olevan paljon myytävänä. Ajatus valoisesta hääpuvusta, tai minkäänlaisesta hääpuvusta ja avioliitostakin, tuntuu minusta vieraalta mutta jotkut mekoista eivät olleet pahan näköisiä.
Saatamme lähteä joskus vesijuoksemaan, en uskalla kokeilla sitä yksin.

Inhoan sipulia. Ja olen alkanut epäilemään että koulu laittaa sitä aivan viattomiin ruokiin, kuten kurkku-pähkinäsalaattiin. Myös perunamuussi yhtenä päivänä vaikutti epäilyttävänä. Tänään oin varma, että sitä oli sämpylässä. Piti ostaa limsaa päästäkseni eroon mausta. Sain vain muistutuksen miksi en yleensä juo sitä, tulee huono olo. Lahjoitin loput ystävälleni.

Olin aamupäivällä piirtämässä hienossa animaatiostudiossamme, piirustusluokan varastossa. Siellä oli vähän pelottavaa, minusta tuntui koko ajan että joku liikkuu viereisessä luokassa, jonka piti olla tyhjä. Kyllästyin epäilyyni ja menin katsomaan, luokan ovella seisoi mies. En tiedä säikähtikö hän yhtä paljon.

Olin hukannut ostoslistani. Harhailin kaupassa miettien mitä tarvitaan makaronilaatikkoon. En ole tehnyt sitä koskaan.
Siitä pitäisi riittää pakkaseenkin laitettavaksi.

Olin saanut kaksi pelottavaa kirjettä, pankilta ja Kelalta. Kela halusi kertoa viime vuonna maksamistaan tuista ja pankki perimistään koroista.
Puhelinlasku ei tullut vieläkään. Viimeksi maksoin sen heinäkuussa.

Ei kommentteja:

Blog Widget by LinkWithin