13.2.2006

En olisi millään halunnut palata Ouluun. Oikeastaan minun olisi pitänyt palata jo eilen, siskoni oli käymässä äitini luona ja halusin katsoa olympialaisia (!) ja en vain jaksanut lähteä. Ehkä toivoin, että flunssa sittenkin iskisi kunnolla ja voisin vain nukkua tämän viikon.

Mitään todella kamalaa ei edes ole luvassa. Huomenna on muutama tunti koulua, tapaaminen ohjaavien opettajieni kanssa (pitää kysyä muutama kysymys ja esitellä työtä) ja tapaaminen erään toisen työn ohjaavien opettajien kanssa (siinä on onneksi mukana paljon muitakin ja minun ei todennäköisesti tarvitse sanoa yhtään mitään). Keskiviikkona eikä perjantaina ei ole mitään pakollista ohjelmaa (muuta kuin opinnäytetyötä, totta kai). Torstai on pelottavin päivä, silloin pitää äänittää työtäni varten yhtä tuttuani lukemassa isotätini kirjeitä. Se kai minua hirvittääkin, niin että ahdistun ja ajattelen lintuinfluenssaa ja maailmanloppua (mutta vielä ei kovin vakavasti). Ja tieto siitä, että minun pitää päättää työni suunta, hioa käsikirjoitusta ja tietää mihin suuntaan olen menossa. Myöhemminkin voi muuttaa tai tehdä uudestaan, en vain kehtaisi pyytää ihmisiiä taas auttamaan. Ehkä pystyn unohtamaan sen keskiviikkoon asti.

Sain selville mikä ammattijärjestöni on. Se on huojentavaa.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Minäkin olin reissussa viikonlopun enkä olisi halunnut tulla vielä takaisin. Koulukiireet ovat odottamassa ja tänään olen yrittänyt vääntää javaa mahataudissa.

Kunnon loma olisi ihana... hiihtoloma tekisi hyvää, jos sellainen olisi siis.


Fanta

Anonyymi kirjoitti...

Olen antanut itselleni kertoa, että on aivan luonnollista ettei halua palata Ouluun.
Itse olen kaksi kertaa herännyt siellä, ja molemmilla kerroilla ohjeistettu nukkumaan edelleen.

Lord B. kirjoitti...

Hö, Oulussa ei ole mitään vikaa. Kiva kaupunki, paska kaupunni. Olen aina tykännyt palata tänne näiden muutamien vuosien aikana, kun olen täällä päämajaani pitänyt.

Näkymätön tyttö kirjoitti...

Se etten halunnut palata ei liittynyt Ouluun millään tavalla, tosin yli viiden tunnin bussimatka on aina vähän ankea, olisin vain niin paljon mieluummin jäänyt lomalle kuin tullut kouluun, tämä viikko on lievästi stressaava.
Oulu on mukava kaupunki, olen kotiutunut tänne hyvin.

Blog Widget by LinkWithin