21.4.2006

Ihana tunne kun on saanut kaikki hoidettavat asiat hoidettua ja työt tehtyä. Tällä hetkellä minun ei tarvitse tehdä muuta kuin käydä kaupassa ja tehdä ruokaa, illalla on blogimiitti (sinne saa tulla kuka tahansa! Tulkaa!). Huomiselle ei taida olla mitään sen kummempaa tekemistä, muuta kuin ulkoilua. Sunnuntaina voisin siivota.

Olen tällä viikolla palauttanut opintotukihakemuksen liitteineen (2 kpl, lisäksi minun piti tavata opintosihteeri kolme kertaa ja lähettää kolmelle henkilölle sähköpostia), hakenut uuden verokortin (ja lähettänyt sen työnantajalle), hoitanut opinnäytetyöni viimeiset paperityöt ja tehnyt siitä muutaman minuutin trailerin (tähän väliin mainos, minun osuuteni alkaa klo 15.15) ja käynyt tunneilla, suunnitellut kuvitteellista mainoskampanjaa, pelännyt sairastuvani, käynyt kerran vesijumpassa (ehkä viikonloppuna uudestaan) ja saanut palautetta työstäni ja hoitanut erään hyväksiluetun kurssin hyväksiluvun perumisen ja nukkunut. En tiedä miksi tuollaiset pikkujutut stressaavat mutta olen iloinen etten tällä hetkellä voi tehdä muuta.
Stressittömyys on vaikeaa.

Ahdistava sivublogini muutti muotoaan, toivottavasti vähemmän ahdistavaksi.

Ei kommentteja:

Blog Widget by LinkWithin