5.5.2006

Eilinen saattoi olla kevään hauskin päivä, ainakin hauskimpia. Minua jännitti paljon, uuden ihmisen tapaaminen ja se riittääkö minulla puhuttavaa (pelkään sitä aina vaikka todistetusti se on harvoin ongelma, pikemminkin päinvastoin) mutta ei olisi tarvinnut. Veloena oli ihana, aurinko paistoi ja puistossa oli hauskaa istua. Niin hauskaa että muistin vasta jälkikäteen että minun ei pitäisi istua toukokuussakaan auringossa ilman hattua (minulla on hattukokoelma, joka sattui jäämään Ouluun). Onneksi pää kipeytyi vasta tapaamisen jälkeen eikä minulla ollutkaan mitään sen kummempia suunnitelmia. Yksi taidemuseo jäi väliin, mutta se ei harmita, minun piti mennä sinne lähinnä koska Helsingissä kuuluu käydä katsomassa taidetta, ei koska olisin erityisesti halunnut.
Oli hauskaa.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiva kuulla etta oli. :) Kirjoituksista paatellen teilla molemmilla oli mukavaa. :D

Puistoissa istuminen ja jutteleminen on jokseenkin parasta, mita kevaalla ja kesalla voi ystavien kanssa tehda. Piknikkien pito ex tempore on yksi hyva idea myos. (Mennaan kauppaan, ostetaan syomista ja puistoon syomaan yhdessa)

Elean

Veloena kirjoitti...

Illalla kun pyöräilin töistä himaan Linnanmäen ohi harmittelin mielessäni, ettemme päässeet sinne. Mutta toiste, varmasti. Olen huvipuistohullu vaikka jännitänkin laitteita tajuttomasti ja aina alkaa vähän oksettaa :D...

Muuten olisin ehdottanut sitä heti, mutta eipä tullut mieleen.

Näkymätön tyttö kirjoitti...

Elean, puistoissa istuminen on todellakin hauskaa. Ja piknikit.

Veloena, Linnanmäellä olisi hauskaa käydä. Olen tainnut käydä siellä viimeksi ehkä melkein 15 vuotta sitten enkä muista juuri mitään. Kävin viime vuonna Hollannissa aika hauskassa huvipuistossa mutta yksin ei ole niin hauskaa.

Veloena kirjoitti...

Yksin ei ole niin hauskaa mikään. Niin se vain on. No, jos tänä kesänä vielä tänne eksyt...

Blog Widget by LinkWithin