15.8.2006

Minä en pysty olemaan stressaamatta, vaikka kyse onkin asiasta, jolle en voi mitään ja joka ei oikeastaan ole minun ongelmani. Siskoni on myös menossa Finnconiin, myymään piirustuksistaan tehtyjä postikortteja ja pieniä julisteita (ne ovat todella hienoja). Minä lupauduin taittamaan kortit, ja isäni lupasi maksaa siitä (olisin kyllä tehnyt sen ilmaiseksikin, ehkä). Finncon alkaa lauantaina, painatus, tai oikeastaan tulostus, ei kestä kauan mutta siskoni asuu eri paikkakunnalla kuin missä paino on ja missä minä olen. Sähköpostillahan kuvat kulkevat kätevästi, tai niin sitä luulisi. Paristakymmenestä kuvasta on perille tullut tähän mennessä kuusi, niitä on lähetetty aamusta alkaen. En tiedä missä päässä ongelma on ja miksi jotkut kuvat kuitenkin tulevat perille mutta alan olla hieman hermostunut. En osaa ajatella ettei se ole minun ongelmani. Ärsyttää.
Hätätilassa voin kyllä lähettää painoon tähän mennessä tulleet kuvat korteiksi taitettuina. On sekin parempi kuin ei mitään, tosin vähän hassua jos kiinalaisia horoskooppimerkkejä kuvaavasta sarjasta paikalla on vain neljä eläintä...

3 kommenttia:

Jani kirjoitti...

Jos kuvat ovat, niin kuin veikkaan että ovat, isoja tiedostoja, niin sähköposti on niiden liikutteluun mahdollisimman huono väline. Hyviä vaihtoehtoja listataan ainakin tuolla, noista itse tykkään Droploadista.

Näkymätön tyttö kirjoitti...

Ovat kyllä isoja. Se minua kummastuttaa että osa kuvista tuli perille, osa ei. Kaikki kuvat laitettiin kahteen kertaan, ensin useampi kuva / viesti (koko noin 35 megaa, niitä tuli perille kaksi viidestä), sitten yksittäin (koko noin neljä megaa). Aika raivostuttavaa. Täytyy tutustua noihin vaihtoehtoihin. Siskoni lähettää kuvat minulle perinteisessä postissa mutta joku vaihtoehtoinen tapa saattaisi säästää puoli päivää ja silläkin on väliä.

Näkymätön tyttö kirjoitti...

Kiitos linkistä, tuo Dropload vaikuttaa todella kätevältä. Täytyy soittaa siskolle kun hän pääsee töistä, tekisi mieli jo nyt mutta en viitsi häiriköidä, hän on asiakaspalvelutöissä.

Blog Widget by LinkWithin