25.9.2006

Joskus se outo esiintymisvaihde pettää ja kun pitäisi olla fiksu ja hauska ja sanoa edes jotain, pää onkin yhtäkkiä aivan tyhjä eikä ymmärrä edes muiden puhetta. Niin kävi tänään kun minun piti esitellä opinnäytetyötutkielmani aihetta opettajille ja muille opiskelijoille. Olin valmistautunut aika huonosti (kirjoitin tehtävien asioiden listaan "valmistaudu seminaariin" ja unohdin koko jutun) ja nukkunut liian vähän ja huonosti ja aivan paniikissa, ei ihme etten osannut sanoa mitään. Ystäväni väittivät että se meni hyvin, mutta totta kai he sanovat niin. Alitajuntani sentään pelasti minut ja kehitti opettajien puheiden ja sekavien muistiinpanojeni pohjalta aiheen tutkielmalle.

Minulla on nyt luottokortti, en osannut kieltäytyä kun sitä kaupiteltiin pankissa. Se on musta ja kimalteleva.

Ilmassa on jo talven tuntu. Seitsemän astetta lämmintä, aurinko paistaa sentään.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kannustavaa. Nimimerkillä aiheanalyysin esittely ensi tiistaina ja ihan pihalla.

Näkymätön tyttö kirjoitti...

Minä olen ollut aivan pihalla joka kerta kun minun on pitänyt puhua opinnäytetyöstäni opettajille, jotenkin se on aina sujunut (silloinkin kun se on sujunut huonosti olen kuitenkin selvinnyt hengissä ja se on jo jotain). Onnea matkaan :)

Blog Widget by LinkWithin