31.10.2006

Minulle soitti mies. Kyse ei ole mistään ihmissuhdejutusta tietenkään, vaan paljon paremmasta, nimittäin töistä. Kyseessä ei ole mikään iso työ, ihan hauska kylläkin. Työnantaja löysi viime vuonna kotisivuni ja kysyi haluanko tehdä heidän yhdistykselleen kalenterin, totta kai halusin. Hän oli tyytyväinen työn jälkeen ja lupasi ottaa yhteyttä tänä vuonna. Olin melkein unohtanut koko jutun, nimi kuulosti hämärästi tutulta. Raha tulee tietysti tarpeeseen (luulen että minun pitää kokeilla vielä huovutettua pipoa, ehkä se suojaisi korviani paremmin ja lanka ei ole halpaa) mutta melkein hauskempaa on tietää, että olen tehnyt työni niin hyvin, että asiakas haluaa käyttää palveluksiani uudestaankin. Ehkä sittenkin osaan jotain.

Eilen minulla oli blogitreffit. Ne menivät ihan hyvin, mutta en usko että niistä seuraa sen kummempaa.

Koulussa tekemämme animaatio (minä maalasin taustoja ja tein välikuvia animaattorin apurina) on päässyt kolmille festareille. Aika hyvin ottaen huomioon, että meillä on olut yksi kolmen opintoviikon animaatiokurssi.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voiko sen animaation katsoa jossain netissä? Olen ainakin joskus aikaisemmin törmännyt joihinkin opiskelijatöihin netissä, joitain lyhytelokuvia/animaatioita.

Näkymätön tyttö kirjoitti...

Vielä ei ilmeisesti pysty mutta ohjaajan kanssa on kyllä ollut puhetta siitä että se tulisi nettiin jossain vaiheessa. Jos niin tapahtuu niin laitan kyllä tänne linkin.

Anonyymi kirjoitti...

Ok. Opiskelijatyöt vaan kiinnostaa, kun niissä on yleensä sellainen aika anarkistinen ote verrattuna virallisempiin juttuihin. :)

Näkymätön tyttö kirjoitti...

Tuossa työssä on kyllä ainakin hyvin erikoinen ote, vähän ehkä anarkistinenkin.

Anonyymi kirjoitti...

Po. "Opiskelijatytöt vaan kiinnostaa, kun niillä on yleensä sellainen aika anarkistinen ote."

Kunhan korjasin nobelstraatin lyöntivirheet. ;)

Blog Widget by LinkWithin