31.5.2007

Tunnen itseni jotenkin hitaammaksi kuin ennen, en tiedä johtuuko se vain tästä väsymyksestä. En tunne itseäni myöskään niin puheliaaksi kuin ennen mutta se saattaa olla vain kuvittelua.

Sen väsymys saa aikaan että inhottavat kotityöt muuttuvat entistäkin inhottavimmiksi mikä johti tänä aamuna siihen etten voinut syödä aamupalaa kun minulla ei ollut puhtaita astioita. Muuten syön vähän huonosti nykyään, joko minulla ei ole ruokahalua tai sitten ei ole energiaa laittaa ruokaa, mutta olen yrittänyt pitää kiinni yhdestä kunnon ateriasta ja aamiaisesta, tämä päivä oli poikkeuksellinen. Eräs serkkuni on täälläpäin töissä kesän ja soitti aamulla sopivasti, hän oli käymässä kaupungissa ja pyysi kahville. Minua vähän hirvittää se miten paljon minulla menee rahaa kahvilla käynteihin ja ruokaan ja kaikkeen muuhun, kun minun pitäisi olla säästäväinen mutta en minä halua kieltäytyäkään jos joku haluaa tavata minut (enkä vastustaa pullaa jos sen syöntiin on mahdollisuus). Ehkä ensi viikolla aloitan säästäväisen elämän (enkä ihan kauhea tuhlari olekaan, se oikea ruokanikin on keskimäärin hinnaltaan jotain kolme euroa per annos). Oli hauskaa nähdä serkkuni, hän on yksi suosikkisukulaisistani vaikkemme kauhean läheisiä olekaan.

Tänään tuli yksi lasku joka oli yllättäen ehkä viidesosa odottamastani, mikä oli aika hyvä juttu taloudellisen tilanteeni huomioon ottaen (äitini lupasi syntymäpäivälahjaksi rahaa, mikä tulee tarpeeseen ja uuteen kotiin serkuilta saadun aidon 70-lukulaisen lampunvarjostimen. Se on keltainen ja metallinen).

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Muuttolaatikoiden metsästys on kyllä ärsyttävää puuhaa, varsinkin jos on tapana jättää kaikki viimetippaan. Itse päädyin viime kämpässää säilyttämään kaikki muuttolaatikot kun arvelin kuitenkin pian muuttavani taas.
Tuli mieleen, että olethan testauttanut ettei sinulla ole kilpirauhasen vajaatoimintaa? Sehän aiheuttaa väsymystä.
t-Tuuli

Näkymätön tyttö kirjoitti...

Minäkin olen säästänyt aika paljon laatikoita edellisistä muutoista, osa niistä on vain aika huonossa kunnossa ja jotkut olen tainnut lahjoittaa pois, täytyy käydä tutkimassa asiaa varastossa. Minulla on myös jonkun verran enemmän tavaraa kuin edellisessä muutossa. Osa menee kyllä matkalaukkuihin, niitä on aika monta.

En ole testauttanut muuta kuin sen hemoglobiinin. Täytyy varmaan yrittää päästä Turussa lääkäriin, jos väsymys jatkuu vielä kauheana. Nyt tosin alkaa allergiakausi, allergia väsyttää, samoin lääkkeet joten en tiedä miten pirteä olisin. Olen kyllä nukkunut aika hyvin viime aikoina, jopa puoli kuuteen.

Anonyymi kirjoitti...

Kuulostipa tutulta. Itselläni oli talvi juuri tuollaista. Sitä ennen oli pari vuotta epämääräistä väsymystä. Kun arjesta ja työstä selviytyminen alkoi tökkiä, hakeuduin lääketutkimukseen, jossa diagnosoitiin graavi masennus.

Blog Widget by LinkWithin