8.9.2007

Olen aika tyytyväinen siihen mitä olen saanut aikaan tänään, varsinkin verrattuna siihen että eilisen vietin kummallisessa horroksessa tekemättä yhtään mitään (tiedän että kaikki ei ole ihan kunnossa kun nukahdan iltapäivällä pariksi tunniksi).

Tänään olen ollut melkein pirteä. Lähdin heti aamusta metsään tekosyynäni puolukoiden katsominen, päätavoitteeni oli vain ulkoilla vähän, marja-astian kanssa unohdan helposti ajankulun ja saan huijattua itseni ulkoilemaan pitempään. Sitten siivosin ja lämmitin halpaa kasviskeittoa lounaaksi. Se alkaa jo hieman tympimään mutta koska minun pitää saada tilaa pakastimeen (tuntuu siltä ettei siellä ole mitään mutta se alkaa olla jo täynnä) täytyy minun syödä keittoa ahkerasti. Ainakin se on edullista eikä ihan hyvääkin. Iltapäivällä tein neljä kattilallista omenasosetta, jääkaapissa odottaa vielä puolitoista kiloa omenoita jotka täytyy soseuttaa huomenna. Tänään näin lähikaupassa samoja omenoita normaalihinnalla, säästin noin kymmenen euroa. Tein omenapiirakkaakin pienen annoksen lasiseen uunivuokaan (kun pakastimeen ei mahdu yhtään ylimääräistä). Se saattoi jäädä vähän raa'aksi mutta oli ihan hyvää jäätelön kanssa.

Aika minulle tyypillinen lauantai siis.

Tänään ei näytä tulevan mieleen mitään muuta kirjoitettavaa.

Ei kommentteja:

Blog Widget by LinkWithin