25.10.2007

Minulle tekee hyvää kun minulla on jotain hyödyllistä tekemistä, viime päivinä on välillä ollut niin kiire että olen onnistunut unohtamaan ahdistuksenkin (on minulla kyllä ollut pari pientä ahdistuskohtausta aivan typeristä asioista, kuten tärkeän oloisen sähköpostin lukemisesta, en tiedä miksi ne ovat niin pelottavia).

Eilen illalla unohdin miksi olen lukenut vain niitä tuttuja ja turvallisia kirjoja (tai vanhoja brittiläisiä dekkareita, jotka ovat joka tapauksessa turvallisia). Aloin lukemaan aivan liian myöhään yhtä kirjaston kirjaa, jonka olin varannut vain sen takia että olin pitänyt joistain hänen kirjoistaan mutta olin aika varma etten pitäisi tuosta. Enkä erityisesti pitänytkään. Siinä oli aikamatkailua ja murhia ja sankaritar, joka oli sekä lämmin ja helposti lähestyttävä että varautunut ja jäykkä, yhtä aikaa (mutta hän oli tulevaisuudesta joten kaipa se on mahdollista). Kirja ei ole erityisen jännittävä mutta en pysty lukemaan näköjään ruumiista illalla, kun aivoni muutenkin pyörittelevät kuolemanpelkoisia ajatuksia. Luin kirjan hieman hyppelehtien loppuun ja olin sen jälkeen niin kauhuissani että minun piti laittaa tietokone päälle vähäksi aikaa ja tuntea jonkinlaista yhteyttä muihin ihmisiin. Sitten luin romanttisen loppukohtauksen yhdestä lohduttavimmista kirjoistani. Ja nukuin vähän levottomasti melkein seitsemään enkä olisi millään halunnut vielä herätä.

Mutta muuten menee ihan hyvin. Kävin tänään iltapäivällä Orange S:n kanssa pistäytymässä neulekahvilassa, siellä olin ehkä kaltaisteni joukossa. Tai niiden noiden neljän muun ihmisen joukossa oli kaksi El Naturalistaista. Teimme myös suunnitelmia uimahalliretkestä, se on vähän hermostuttavaa.
Minulla on viikonlopuksikin suunnitelmia, sekin on aika hauskaa.

2 kommenttia:

Arawn kirjoitti...

Hei, mistä tuon linkkauksen valvonnan saa blogspottiin?

Näkymätön tyttö kirjoitti...

Olisikohan Settings > Comments > Backlinks, en oikein muista.

Blog Widget by LinkWithin