2.10.2007


Olen ollut vähän ammattimainen ja varustautunut kirjamessuille moo-korteilla (takapuolella on yhteystietoni). Ne ovat aika hauskoja. En ollut ennen nähnyt niitä luonnossa niin en tiennyt millaiset kuvat toimivat niissä parhaiten, nyt tiedän. Osa noista ei toimi kovin hyvin mutta joistain pidän paljon ja jos hankin noita jatkossakin niin tiedän miten kannattaa toimia. Hinta niissä ainakin oli kohdallaan ja painojälki.

Olen nähnyt parina viime yönä aika hurjia painajaisia. En yleensä näe unia joissa tapahtuu kauheita juttuja, niissä on vain pelottava tunnelma ja sitten herään ja olen varma että joku on asunnossani. Nyt olen nähnyt unia, joissa joku porukka hyökkäsi johonkin taloon, tai palatsiin, siellä oli juhlat ja sitten silmitöntä väkivaltaa ja sitten joku sanoi: "talo puolustaa itseään". Ja niin se tekikin. Viime yönä olin Helsingissä, tosin unikaupungilla ei ollut juuri tekemistä oikean Helsingin kanssa. Siellä oli vaikka mitä kummallista ja pelottavaa mutta uni loppui kohtaukseen, jossa olin paennut turvaan jonnekin kellarintapaiseen paikkaan, jossa oli muitakin ihmisiä, isäni ja aasialaisia naisia (se oli unessa thai-hierontapaikka vaikka senkin merkitys oli eri kuin valvemaailmassa). Aivan unen lopussa joku koputti ovelle ja joku avasi sen, voi olla että se olin minä itse vaikka tiesinkin ettei kannata. Siellä oli mies, jolla oli kasvoillaan nahkanaamio, musta jossa oli paljon remmejä ja hän oli se murhaaja jota olin paennut vaikkei hän aikaisemmin ollut millään tavalla esiintynytkään unessa.
Sitten heräsin, kello oli puoli viisi ja laitoin valot päälle ja avasin tietokoneen ja hankkiuduin eroon kauhusta. Jonkun ajan kuluttua menin takaisin sänkyyn ja lopulta nukuin yhdeksään, mikä oli aika mukavaa.
En tiedä yrittääkö alitajuntani kostaa sen etten ole ollut viime päivinä kauhean ahdistunut?

Uhkaava flunssa uhkaa taas tulla päälle. En tiedä käyttäytyykö se taas normaaliin tapaan, nostaa ruumiinlämpöäni juuri yli 37:n ja sitten olen taas seuraavana päivänä aivan terve. Vai olenko oikeasti tulossa kipeäksi, huonoimpaan mahdolliseen aikaan. Aion kuitenkin ottaa tämän päivän vähän kevyemmin ja levätä ja toivoa että olen huomenna taas kunnossa ja valmis rakentamaan messuosastoa.

Ei kommentteja:

Blog Widget by LinkWithin