18.12.2007

Tänään minulla on taas ihan normaali olo (vähän ahdistunut mutta ei pahasti), onneksi.

Yritän miettiä mitä minun pitäisi ehtiä tehdä ennen lähtöäni, olen päättänyt että jos mitään kummallista ei tapahdu niin lähden jo torstaina. Kirjoitin listan, tehtyjen juttujen yliviivaaminen on niin mukavaa, varsinkin jos laittaa riman aika alhaalle ("hae pyykit pesutuvasta ja ripusta ne kuivumaan", se on seuraava askareeni).

Luulen että olen kliseinen ja aloitan uuden elämän vuoden alusta. Minun on pakko, en voi jatkaa näinkään, ainakaan tällaisella ruokavaliolla.

Luulin että lahjastressini olisi ollut jo ohi mutta tajusin ettei minulla ole mitään hauskaa lahjaa siskolleni ja hänen miehelleen. Ehkä täytyy löytää vielä joku hauska juttu, esim. magneetti (ja muistin juuri mistä saa hauskoja magneetteja, toivottavasti ei kauhean kalliilla). Siskoni nimittäin rakastaa niitä.

Eräs firma on jostain syystä alkanut lähettelemään kirjeitä tämän asunnon vanhalle asiakkaalle tähän osoitteeseen. Eilen tuli yksi ja tänään toinen. Tulee pieni kävelylenkki kun käyn viemässä sen postilaatikkoon. Ehkä he oppivat jossain vaiheessa oikean osoitteen.

Ei kommentteja:

Blog Widget by LinkWithin