29.4.2008

Jotenkin tylsä olo, tekisi vain mieli valittaa mutta ei minulla ole mitään varsinaista aihettakaan. Olen vain nukkunut huonosti.
Olin eilen pitkästä aikaa oikeasti ahdistunut (tausta-ahdistus on ennallaan), en tiedä vaikuttavatko lääkkeet vai työ ja vapaa-ajan puuhastelu.
En tiedä vaikuttiko ahdistukseen outo puhelu eilen johon vastasin toimistolla, nimetön soittaja sanoi muun muassa "kalvaako pelko sisuskalujasi". Tuo kuulostaa vähän uhkaavalta mutta ei ollut, ahdistus saattoi tulla siitä etten mielestäni hoitanut puhelua tarpeeksi hyvin. Isäni on ollut matkoilla ja olen päässyt vastaamaan ties minkälaisiin puheluihin, yleensä en osaa tehdä niille asioille mitään ja silloin kun osaan niin en ole varma teinkö oikein. Annoin myös melkein painoluvan kannelle, jossa oli kirjoitusvirhe. Se olisi ollut noloa. Onneksi painossa huomasivat. (sivuhuomautuksena täytyy sanoa että digipainaminen on kehittynyt niistä ajoista kun olin painossa harjoittelussa ja digiväritulosteet näyttävät aika hyviltä)

En saanut oikein tehtyä tehokkaasti töitä tänään, mistä tunsin tietysti syyllisyyttä mutta työ tuntui vain olevan sellaisessa vaiheessa ettei sille voinut tehdä mitään. Lisäys: Pääni on niin tylsä että unohdin kokonaan sanoa ettei työ vain tuntunut olevan sellaisessa vaiheessa etten voinut tehdä sille mitään vaan myös oli, mikä kävi hyvin selvästi esille kun tapasin työnantajani tänään, minulle ei ole kaikkia materiaaleja ja vanhojen materiaalien taittamisessa ei ole mitään järkeä kun joudun tekemään ne kuitenkin uudestaan.

Työpäivän aikana oli näköjään tullut kesä. Isäni toimistossa on kylmä ja minulla oli kotiin lähtiessäni takki päällä. Vastaantulijoilla t-paidat.
Minulla on niin tylsä olo etten keksi millään itään lisättävää tuohon viimeiseen lauseeseen. Olkoon. Ja anteeksi.

Ei kommentteja:

Blog Widget by LinkWithin