22.7.2009

Kotona





Jyväskylässä oli mukavaa, en tehnyt juuri mitään. Paitsi nukuin pitkään (olen niin iloinen että olen saanut sen kyvyn takaisin). Ja luin. Ja kävin vähän ulkona. Kävimme myös katsomassa Graphica Creativaa (kokeellisen taidegrafiikan näyttelyä), museossa jonka ilmastointi oli pettänyt. Ehkä sen takia en jaksanut innostua kaikista töistä vaikka siellä oli aika hienojakin. Samalla retkellä (museot ovat melkein naapureita joten kannattaa käydä molemmissa) kävimme myös käsityömuseossa katsomassa Arabian juhlanäyttelyä.
Ja sunnuntaina kävimme katsomassa uusimman Harry Potterin. Se oli aivan liian pitkä minulle.

Tulin kotiin jo maanantaina mutta en jaksanut eilen kirjoittaa mitään, koko aamupäiväni meni nimittäin mustikassa ja olin sen jälkeen vähän väsynyt.


Olen viettänyt viime aikoina viettänyt aika paheellista elämää. Esimerkiksi eilen olin niin myöhään ulkona että olin kotona vasta puolenyön aikoihin (!). Keikalla hyvässä ja mukavassa seurassa.

En ole mikään yöihminen (se on saattanut tulla selväksi) mutta pidän kesäöistä ja erityisesti niiden halki pyöräilemisestä. Näin kotimatkalla yhden yöhölkkääjän, aavemaisen oranssin kissan ja kotipihalla yllätin kaksi jänistä.

Ei kommentteja:

Blog Widget by LinkWithin