27.10.2009

Haastattelu, Havaiji, löytöesineitä

Olin kerrankin reipas! Sain kysyttyä oliko se yksi paikka jonne olin hakenut ja haastatellut jo täytetty ja se oli, maanantaina (äitini huokaisu helpotuksesta, hänen mielestään se oli minulle väärä paikka). Joten soitin toiseen mahdolliseen paikkaan (sellaiseen jossa olisi ehkä mahdollisuus oman alan juttuihin), sellaiseen joka työllistää tosi paljon työttömiä (eikä juuri muita), ja sain haastatteluajan heti tälle päivälle.
Olin vähän hermostunut koko illan, puuhailin jotain epämääräistä vähän maanisesti että olisin päässyt liiasta energiasta eroon. Menin nukkumaan aikaisin ja heräsin tunnin päästä kauhuissani sydän hakaten. Onnistuin kuitenkin nukahtamaan uudestaan ja heräsin aamulla ja en ole kauhean väsynyt. Ehkä yli yhdeksän tunnin yöunet useampana yönä auttavat oikeasti.
On kyllä aika hyvä ettei minulle jäänyt enempää aikaa hermostumiseen, tämä on viimeisiä mahdollisuuksiani vähänkään helpompaan työllistymiseen (osa-aikaisesti taas, mikä sopii minulle hyvin).



Sain Havaijilta Swap-bot-paketin joka piristi kummasti harmaata päivääni. Tarkoituksena oli lähettää joku halpa vanha juttu, se on tuo päärynätaulu. Lähettäjä onnistui aika hyvin tehtävässään, lähettämään sellaista joka sopii minulle mutta jota en ollut maininnut profiilissani. Kuva ei ole välttämättä ulkonäöltään minua miellyttävä mutta sopii loistavasti kelta-oranssi-seitkytlukulaiseen keittiööni. Lisänä oli meren pyöristämiä juttuja, pidän kaikesta sellaisesta, kivistä ja simpukankuorista ja muusta.

Pidän myös kauppojen ilmoitustauluista, kuten on ehkä käynyt ilmi. Eräällä oli paljon löytöilmoituksia, oli löydetty sormus, mopokypärä, ajokortti ja silmälasit. Kauppa sijaitsee baarin vieressä, en tiedä onko sillä vaikutusta. Yleensä käyttämäni kaupan ilmoituksissa on vain hukattu tavaroita, yleensä sormuksia ja lompakoita.

2 kommenttia:

annakaisu kirjoitti...

Onnea haastatteluun! Kerrothan, miten meni?

Näkymätön tyttö kirjoitti...

Se meni onneksi aika hyvin :)

Blog Widget by LinkWithin