12.2.2010

Perjantai

Torstaiaamulle ei ollut mitään pakollista tekemistä ja se tuntui vähän oudolta. Olin ajatellut skannata uudestaan niitä kuvia jotka kuvittelin skannanneeni väärin mutta kahden testikuvan perusteella oikeillakin asetuksilla tuli aivan samanlainen lopputulos. Ja kun muut mahdolliset työjutut vaativat lisää materiaalia niin minun ei tarvinnut tehdä mitään hyödyllistä, se on aika kivaa (angstisuuteni saattaa johtua osittain siitä että minulla on poikkeuksellisen paljon töitä nyt ja toisaalta siitä että tiedän ettei se jatku ja mitä sitten).
Olin lähtemässä töihin tuntia liian aikaisin, minun oli vaikeaa uskoa että oikeasti kello oli vasta kahdeksan ja että minun ei tarvitse olla töissä ennen yhtätoista.

Bussissa ruotsinkielinen rouva istui viereeni vaikka bussi oli puolityhjä. Se hermostutti minua, pelkäsin että olin istunut vanhuspaikalle mutta en, ehkä hän vain halusi istua juuri siinä. Minusta se tuntuu kyllä vähän oudolta.

Eksyin lukemaan yhtä uutista ja sen kommentteja ja huomasin että sana hellanduudeli aiheuttaa minussa kauhunväristyksiä. Ja sitä vakavissaan käyttäviin ihmisiin on vaikeaa suhtautua vakavasti.

Ompelukurssilla oli taas hauskaa, housut alkavat vähitellen näyttää housuilta.

Ja silmälasit ovat kuulemma valmiit. Olen yllättynyt, siinä piti mennä kolme viikkoa. Enkä taida ihan uskoa siihen, huomenna sitten näkee (toivottavasti hyvin).

1 kommentti:

marenkikeiju kirjoitti...

Samoja tunteita...

Blog Widget by LinkWithin