22.3.2010

Maanantai

Olin ajatellut korjata ompelukurssihousut lauantaina mutta en millään jaksanut. Sen sijaan kävin metsäkävelyllä ja tapasin spontaanisti yhden kahvillakäyntiystävän, se oli oikein sopivaa sosiaalisuutta. Ja sain vinkin hiuslaitejutusta jolla saa hiukset kätevästi ylös ja pysymään siellä. Olen pitänyt hiuksiani ponnarilla siitä asti kun ne leikattiin lokakuussa ja vaihtelu voisi tehdä hyvää.



Illalla järjestin kirjahyllyn kevätkuntoon.


Ovikranssikin sai kevätkoristeet, mutta sen ulkonäkö ei ehkä parantunut siitä.

Sunnuntaina olin kädentaito/antiikkimessuilla (sain pari vapaalippua, muuten olisi mennyt). Se on aika raskasta puuhaa, edestakaisin käveleminen ja joukossa ja hälyssä oleminen, onneksi mukana oli yksi neulojaystävä. Olisin ehkä ollut pettynyt jos olisin maksanut sisäänpääsystä, siellä ei ollut mitään sellaista minua miellyttävää jota en olisi saanut muualtakin mutta sain kuitenkin rahaa menemään ja löysin äidille syntymäpäivälahjan, kauniin puisen paistinlastan, joka on aika yksikertaisen nerokas. Toivottavasti kelpaa. Mukana myös lisää valokuvia kokoelmaan, tällä kertaa jostain ulkomailta, muodikasta 20-luvun väkeä ja painolaattoja kirjapainokokoelmaan (rakastan vanhaa kirjapainotavaraa ja haaveilen kirjasintarjottimesta).


2 kommenttia:

siiri kirjoitti...

Sama olo tuli messuilla. Kinnostavia ja laadukkaita tuotteita myyviä myyntipisteitä oli kovin vähän. Kannattaa ehdottomasti lähteä marraskuussa Tampereelle vastaaville messuille, siellä on koko Pirkkahalli täynnä myyjiä. Voi saada jonkin joululahjaideankin. Laita kalenteriin!

Näkymätön tyttö kirjoitti...

Olin toissa vuonna työväenopiston kanssa Tampereen messuilla ja ne olivat kyllä aivan eri maailmasta, vähän vaarallinen paikka vain minulle :)

Blog Widget by LinkWithin