7.7.2010

Keskiviikko

Minuun iski yllättäen kauhean tylsistymisahdistusstressi. En tiedä mistä se tuli mutta se on vähän tylsä ja tekee minutkin aika tylsäksi.


Jotakin hauskaakin sentään on. Esimerkiksi yksi miellyttävä nettikauppakokemus. Tilasin lisää niitä tusseja joilla voi piirtää kankaallekin, Google löysi Englannin kaupan joka myy mangatarvikkeita ja japanilaisia leluja, joten valitsin tussien lisäksi yhden Hello Kitty -yllätyslelun (pidän yllätyksistä ja se oli halpa, sillä ei ole niin väliä että Hello Kitty on pukeutunut ehkä jonkun japanilaisen elokuvan hahmoksi, josta en ole koskaan kuullutkaan, se on silti söpö). Tein tilauksen viime torstaina, perjantaina sain pitkän sähköpostin, jossa kerrottiin että pakettini oli lähetetty. Se on tietysti aika tavallista, mutta yleensä ei kommentoida sitä mitä olen ostanut ja onnitella minuja hyvistä valinnoista ja vielä niin että oli selvää että he olivat katsoneet juuri minun tilaustani. Maanantaina töistä tullessani minua oli odottamassa ilmoitus kirjatun kirjeen saapumisesta (harvemmin saa kirjattuja kirjeitä). Aika nopeaa ja hyvää palvelua.


Sain isältäni hänen isoisälleen kuuluneen silitysraudan, hän oli räätäli. Ilmeisesti meillä oli ollut joskus puhetta siitä haluanko raudan, olin kokonaan unohtanut sen mutta kyllä minä aina otan mielelläni vastaan tuollaisia tavaroita. Tiedän sille sopivan säilytyspaikankin, kunhan saan joskus järjestettyä yhden kirjahyllyn.

Ei kommentteja:

Blog Widget by LinkWithin