8.7.2010

Torstai

Stressi johtui ilmeisesti kolmesta asiasta. Tai ainakin ne hoidettuani minulla oli heti paljon parempi olo.


Olen laiminlyönyt menojeni kirjaamista mistä seurasi se etten ollut oikein perillä rahoistani, mistä tietysti seurasi angstia. Olin ajatellut käyttää keskiviikkoaamun hattuompeluun mutta innostuinkin hoitamaan raha-asioita. Hoidin kirjanpidon ajantasalle ja sain viimein soitettua pankkiin lakkauttaakseni vanhan luottokorttini. Olin tosin ostanut sillä aivan lähiaikoina kun en ollut yhtään ajatellut ja velkaa ei voinut vielä siirtää uudelle kortille mutta ainakin kortti on nyt lakkautettu. En löytänyt paperisaksiani niin leikkasin harkkosaksilla, aika tyylikäs reuna (sitä voisi oikeastaan käyttää jonkinlaisena askarteluvälineenä, jos pitäisi saada aikaan raitoja johonkin).


Yleinen epäjärjestyskin häiritsi minua, siihen auttoi vähän se että siirsin inspiraatiotaulun seinältä tippuneen maalauksen tilalle (se odottaa nyt vaatehuoneessa uutta maalipintaa), nyt näenkin sen paremmin ja työpöytäni näyttää melkein sisustetulta, jos yrittää olla näkemättä oikean laidan paperikasan. Vasemmalle kuuluisi skanneri, mutta maljakko näyttää paljon tyylikkäämmältä. Ehkä skannerille löytyy joku muu paikka. Pöydän oikealla puolella olisi nyt hyvä paikka yhdelle hyllylle joka on nyt varastossa, se vain vaatii poraa.

2 kommenttia:

syksyinen kirjoitti...

Kaunis työpöytä sulla!

Näkymätön tyttö kirjoitti...

Siitä tuli aika söpö :) Harmi että oikeasti työpöydälle kuuluvat asiat ovat tylemmän näköisiä.

Blog Widget by LinkWithin