22.7.2010

Perjantai

Nukuin melkein pommiin torstaina, ensimmäisen kerran ties miten pitkään aikaan. Olen nukkunut vähän liian vähän viime aikoina ja saattaisin nukkua aamulla tavallista pitempään, onneksi nyt vain puolisen tuntia. Minulla oli iPhone kyllä herättämässä mutta heräsin joskus yöllä siihen että se oli vieressäni akku lopussa (ehkä olin ollut Facebookissa ennen kuin nukahdin vaikka en muistakaan) enkä tietenkään tajunnut että se vaikuttaisi jotenkin heräämiseeni.

Minun oli vaikea keksiä tekemistä iltapäivällä, kun ei ollut töitä eikä marjastusta. Istuin sitten jokirannassa ja luin vuoden 1950 Suomen Kuvalehteä (ostettu materiaaliksi yhteen korttiin) ja yhtä tosi tyhmää kirjaa.

Illalla olin niin väsynyt että nukahdin liian aikaisin (mikä on vähän outoa), joskus kahdeksan jälkeen ja nukuin kauhean huonosti, heräsin ensin kuumuuteen ja sitten kylmyyteen ja näin levottomia unia joissa vanhat koomikot kertoivat millaisia hyvät vitsit ovat.
Uni taisi liittyä yhteen nettikeskusteluun jossa onnistuin poikkeuksellisesti kirjoittamaan jotakin niin hauskaa että ihmiset kommentoivat siihen tyyliin että olivat nauraneet niin paljon että heidän kissansa olivat tulleet tarkistamaan mikä on vikana.

Onneksi vaihdoin iltavuoroon (palveluksena työkaverille), en olisi muuten varmaan selvinnyt töihin ajoissa.

Jos legginsit oikeasti näyttävät miesten pitkiltä kalsareilta niin olen aika yllättynyt suomalaisten miesten ennakkoluulottomasta suhtautumisesta pukeutumiseen.

Ei kommentteja:

Blog Widget by LinkWithin