11.8.2010

Torstai

Sain viimein hoidettua pankkiasiani, otettua yhteyttä verkkopankin kautta ja pyydettyä että he lopettaisivat vanhan luottokorttini ja siirtäisivät velan uudelle. Vastaus tuli nopeasti ja alkoi hauskasti: "Hienoa että otit yhteyttä". Tuli arvostettu olo.

En tiedä oliko tuossa pankkiuudistuksessa mitään järkeä mutta ainakaan minun ei tarvitse enää vastata haluanko maksaa pankilla vai luotolla kun kortit ovat erikseen (siitä seurasi kyllä se että olin joutua yhdessä kaupassa vaikeuksiin kun olin unohtanut allekirjoittaa toisen kortin).

Tästäkin päivästä on tulossa aika pitkä. Ja sen verran jännittävä (ehkä viisi hauskaa mutta jännittävää asiaa) etten saanut nukuttua kunnolla, mistä saattaa koitua ongelmia kun minun pitäisi valvoa ehkä yhteen. Olen tänään ja huomenna lomalla, mutta vain päätyöstä, niin että sivutöille riittää aikaa. Minun pitäisi pestä ainakin kolme koneellista pyykkiä, ideoida yhtä kantta, tehdä yhtä työtä, käydä katsomassa yhtä kameraa ja käydä nauttimassa Taiteiden yöstä (siellä on ainakin pari elokuvaa jotka haluan nähdä). Täytyy toivoa etten nukahda kesken, se ei olisi kivaa esim. pyöräillessä (pakko mennä pyörällä kun bussit eivät kulje yöllä).

Ei kommentteja:

Blog Widget by LinkWithin