9.8.2005

Uusi elämä

Hollannissa päätin että Suomessa aloitan uuden elämän, ryhdyn sosiaalisemmaksi. Huomasin että minun on aivan liian helppo viettää illat yksin kotona ja olla koulussakin ilman läheisempiä ystäviä. Se tuntui pelottavalta.
Yllättävää on ollut se että olen oikeasti ollut sosiaalisempi ja minulla on ollut hauskaa (toivottavasti muillakin). Olen tavannut ystäviäni ja olen tehnyt aloitteita ja saanut vastavuoroisesti kutsuja. Aika outoa.
Tänään olin käymässä yhden ystävän luona ja minut houkuteltiin vesijumppaan huomisaamuksi. Yllättäen se vaikutti hyvältä idealta, olen huono tekemään mitään noin lyhyellä varoitusajalla. Toivon että vesijumppa olisi hauskaa, sitä voisin harrastaa jatkossakin. Se olisi helppoa, asun uimahallin vieressä. Ensimmäinen jumppa on puoli seitsemältä, siellä ehtisi hyvin käydä ennen koulun alkamista. Illalla en yleensä jaksa tehdä mitään.

Toivottavasti tämä sosiaalisuus jatkuu (ja toivottavasti ystäväni eivät kyllästy minuun).

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ei sinuun ihan äkkiä kyllästy, älä huolehdi. ;) Aamulla nähdään!
Tv: naapurin tyttö

Anonyymi kirjoitti...

Uuh... vesijumppa kuulostaa tosi kivalta. Olen itsekin haaveillut että menisin täällä Oulussakin uimaan heti kunhan löydän sen pirun uimahallin ja jos tämä kuumeilu joskus loppuisi.


Fanta

Näkymätön tyttö kirjoitti...

Vesijumppa oli hauskaa. Yksi uimahalli on aivan minun vieressäni, toinen on jossain muualla.

Anonyymi kirjoitti...

Raksilan uimahalli on isompi, 2e opiskelijalta, aika lähellä Raksilan marketteja.

Raatin uimahalli on pienempi ja ma-to iltapäivisin radat on varattu uimaseuroille. 1,20e opiskelijalippu. Löytyy Merikosken siltojen kupeesta.

Blog Widget by LinkWithin