15.1.2007

Näin yöllä loputtomia painajaisia, joissa minun piti päästä tärkeään paikkaan ajoissa ja bussi oli myöhässä ja ajoi väärään suuntaan ja sitten kello oli 10 ja kaikki pilalla. Viideltä luovutin ja nousin ylös.
Unen tulkitseminen ei ole vaikeaa, tänään aamulla minulla oli työvoimatoimistossa alkuinfo, josta poisjääminen ilmoittamatta olisi merkinnyt työnhaun katkeamista. Info oli hermostuttava ja pelottava, varsinkin yhdistetty aamun uutisten ennustuksiin suuresta lamasta. En kyllä saanut juuri mitään uutta tietoa. Sitten ilmoittauduin työnhakuvalmennukseen, ehkä se auttaisi.

Tänään on ollut muutenkin aktiivinen asioidenhoitopäivä. Vein toisen Bookmooch-kirjan postiin, kävin lankakaupassa ja kirjastossa. Nyt olen koululla ensimmäistä kertaa joulujuhlien jälkeen, minun pitää suorittaa opponentinvelvollisuuksiani. Vielä puolitoista tuntia kulutettavana.

Huomenna pitäisi kirjoittaa täydellinen hakemus hyvin kiinnostavaan avoimeen työpaikkaan. En tiedä onko siitä hyötyä, että olen tehnyt ko. yrityksen erään työntekijän kirjaan kannen, toivottavasti valitsin sen tulostettavaksi. Tänään en pysty tekemään enää mitään aivoja vaativaa, väsyttää liikaa.

Ei kommentteja:

Blog Widget by LinkWithin