24.2.2007

Sairaana minulla on kerrankin tylsää. Varsinkaan kun en ole Oikeasti Sairas, siis neljänkymmenen asteen kuumeessa ja kauheassa yskässä. Silloin voisi ehkä vain nukkua. Minä olen lähinnä vain väsynyt, väsyneempi kuin normaalisti (en kyllä muista olenko ollut joskus tällä vuosisadalla energinenkin), vähän yskäinen ja vähän kurkkukipuinen ja vähän räkäinen ja yleisesti sen verran sairaan tuntuinen että esim. tiskaus tuntuu aivan liian suurelta voimanponnistukselta ja minun piti mennä kolmesta lähikaupastani lähimpään kun en jaksanut kävellä pidemmälle (ne ovat kaikki automarketteja ja seisovat rivissä, kauimmaisen luokse on aika pitkä matka, ainakin sata metriä tai jotain, en ole ikinä osannut arvioida etäisyyksiä).
Olen syönyt liikaa sokeria (ensi viikolla alan aivan varmasti taas syömään terveellisesti), lukenut tiistaina tilaamaani kirjaa joka saapui pikavauhtia, chattaillyt siskoni kanssa Skypen välityksellä (viime taisin jutella hänen kanssa joskus jouluna), kuunnellut radiota, katsonut animea, opetellut ratkomaan hitoreita (olen kokeillut niitä aiemminkin mutta kun en tajunnut sääntöjä en osannut tietysti ratkoakaan. Pidän tuollaisista japanilaistyyppisistä jutuista, tosin sudokuihin olen kyllästynyt) ja lukenut kauheita ilmaisia hömppätarinoita (luen yleensä vähän erityylistä hömppää mutta nuo ovat ilmaisia) ja neulonut vähän. Siinähän se aika menee.

Ei kommentteja:

Blog Widget by LinkWithin