23.1.2008

Näin unta että Suomessa olikin samanniminen ihminen kuin minä ja olin hyvin järkyttynyt. Hän oli 15-vuotias ja voittanut jonkun radion sävellyskilpailun. Olin myös jossain kirjamessuilla tai vastaavilla. Yhdellä myyjällä oli pölyisiä pulloja joiden ympärille oli laitettu paljon kylttejä siitä ettei niiden sisällä todellakaan ollut mitään alkoholia, ne olivat vain vanhoja tyhjiä pulloja, mutta silti ihmiset eivät uskoneet. Jossain vaiheessa unta luin blogeja, Lord Boredom kirjoitti siitä miten oli alkanut neulomaan ja miten se oli niin mukavan teknistä (ja ehkä matemaattistakin, ja se on). Hän oli neulonut harmaat lapaset joissa oli vähän pitsineuletta.
En olekaan pitkään aikaan nähnyt noin levottomia unia.

En tiedä onko syy noissa unissa vai missä (flunssassa joka tuntuu taas vähän pahemmalta, kuukautisissa) mutta olen tänään taas kauhean väsynyt, niin väsynyt että minun tekisi mieli mennä vain takaisin nukkumaan vaikka nukuin ehkä yhdeksän tuntia viime yönä. Menisinkin ellei tälle päivälle olisi aika paljon hommia.

Postissa tuli Punaisen ristin tämän vuoden jäsenkortti. Jostain syystä minut on siirretty kortin mukaan Turun osastosta Vimpeliin (minun piti tarkistaa että sellainen paikka tosiaan on olemassa, minulla ei ole ollut kauheasti yhteyksiä Pohjanmaalle). Täytyy varmaan ottaa yhteyttä.

Ulkona näyttää ihanan aurinkoiselta (ja maassa on vähän luntakin!), täytyy lähteä lounaan jälkeen kävelylle jos se vaikka piristäisi.

Ei kommentteja:

Blog Widget by LinkWithin