11.7.2008

Väsyneitä ajatuksia

Olin tänään aamulla aikaansaapa ja kävin metsäkävelyllä ja tein sitten töitä, minulla on pari projektia viimeistelyä vailla. Sitten minua alkoi nukuttamaan niin kauheasti että oli pakko ottaa päiväunet. Nyt yritän kerätä energiaa jonkinlaiseen siivoukseen.

Minulla on suunnitelmia viikonlopuksi, vähän säästä riippuen. Huomenna on taas neuletapaaminen, olisi hauskaa päästä vähän ihmisten ilmoille ja sunnuntaina on ilmainen sisäänpääsy yhteen niistä kohteista joissa olen suunnitellut käyväni kesän aikana. Siitä tulisi vähän pyöräilyäkin.

Eilen olin taas pienellä marjaretkellä. Kausi ei ole kyllä oikeasti alkanut, löysin eilen ehkä ruokalusikallisen mustikoita ja muutaman mansikan mutta sillähän ei ole niin väliä.
Säikähdin kun joku lintu nousi lentoon aivan jalkojeni juuresta. Ajattelin ensin että se oli räksä mutta se oli ehkä suurempi ja punaruskea. Olisi voinut olla vaikka rouva fasaani mutta en tiedä olisiko se tuollaisessa paikassa. Sai kuitenkin sydämeni hakkaamaan.

Leivoin eilen sämpylöitä ja tein raparperikiisseliä, molemmista tuli aika hyviä.

Kellarissamme on alkanut lattioiden maalaus mikä tarkoittaa sitä ettei siellä saa käydä ja pyykinpesukin on siten mahdotonta. Pihassa on toinenkin pesutupa, mutta jotenkin vierastan sen käyttöä. Luulen että ajatuksissani se että toinen pesutuvista on minun asuintaloni alakerrassa tarkoittaa sitä etten saa käyttää sitä toista, mikä olisi kai vähän outoa kun muilla on mahdollisuus käyttää molempia niistä. Täytyy käydä tutkimusretkellä siellä, jos avaimeni käy oveen niin se ainakin varmaan ratkaisee asian.

Painoni on laskenut vähän alkuviikosta. Aika hyvä juttu vaikka se on vieläkin liian suuri.

Ei kommentteja:

Blog Widget by LinkWithin