11.11.2008

Harmaa marraskuu

Olin eilen sen verran tehokas ja aikaansaapa että se taisi viedä kaiken energiani. Olen vetelehtinyt koko aamun ja kun normaalisti alkaisin miettiä lounasta jo tässä vaiheessa niin en ole syönyt vielä aamiaistakaan.
Näin työttömien kai kuvitellaan elävän. Tänään on kyllä täydellinen päivä maata sängyssä ja kuunnella tuulen ulvontaa (se on kyllä tainnut rauhoittua vähän).

Eilen kävin verikokeessa (luulisi että kammoaisin neuloja mutta en, ja tunnen vähän syyllisyyttä siitä etten ole käynyt pitkään aikaan luovuttamassa verta mutta minulla on syyni), päivitin kotisivujani, lähetin lisää hakemuksia ja tein taulukon paikoista jonne olen hakenut ja saamistani vastauksista. Olen lähettänyt avoimia hakemuksia 82 paikkaan (plus tietysti vastannut työpaikkailmoituksiin), vastaus on tullut 21, joista mikään ei ole johtanut töihin mutta joista vain muutama on ollut ehdottoman kielteisiä, aika monet sanoneet ottavansa yhteystiedot talteen (mikä voi tietysti olla kohtelias ilmaus ö-mapille) ja muutama sanonut että heillä on joskus tarvetta taittajille. Ja ainakin olen ollut välillä aktiivinen.
Viimeistelin myös muutaman joululahjan (en varmaan voi enää mainita niitä ilman että te kuvittelette että valvon kaikki yöt pakottaen itseni neulomaan jotakin tympeitä juttuja ja kiroten perheenjäseniäni ja itseäni mutta yrittäkää uskoa etten ole oikeasti aivan niin surkea ja neuroottinen kuin miltä täällä vaikutan. Ja sitä paitsi yhtä paljon stressasin lahjojen ostamisestakin).
Ja kävin vielä pitkähköllä kävelyretkellä ja tein vähän töitä.

Tänään tavoitteenani on vain saada käytyä kaupassa ennen ompelukurssia ja jatkaa töiden tekemistä. Muun ajan voisi vaikka nukkua.

Ei kommentteja:

Blog Widget by LinkWithin