20.3.2009

Muun muassa narsisseja

Minulla on vaikeuksia päästä tänään liikkeelle. Tein sen virheen että kun heräsin yöllä niin nousin ylös vähäksi aikaa. Aamulla olin niin väsynyt että minun piti mennä takaisin nukkumaan. Onneksi olen menossa tänään töihin vasta kahteentoista, ehkä ehdin siihen mennessä valmiiksi. Minun piti kyllä tehdä jotain järkevää nyt aamulla mutta olkoon. Ei ole onneksi mitään kauhean kiireistä ja kun lupasin tehdä viikonloppunakin töitä niin välillä voi olla aivan tehotonkin.
Illalla olemme menossa sinne konserttiin, toivottavasti pysyn hereillä. Tarkoituksenani on olla kaupungilla töiden jälkeen kun en viitsi mennä kotiin välillä, ehkä saan ajan kulumaan. Tajusin tosin nyt että voisin melkein mennä isäni luoksekin ja sitten voisimme mennä samaa matkaa konserttiin. Se voisi olla hyvä idea, varsinkin kun he asuvat aika lähellä työpaikkaani. Täytyy soittaa heille.

Olen ollut nyt reilun kuukauden töissä, aika on mennyt kauhean nopeasti.

Aloitin eilen ompelemaan uutta hametta. Ideani toimi aika hyvin, tosin hameesta on tulossa sellainen etten kehtaisi pitää sitä julkisesti. A-linjainen hame aika ohuesta ja laskeutuvasta ja joustavasta hameesta ei ole välttämättä mairittelevin ihmiselle jolla on vähän liian iso maha. Kaarrokehameet toimivat paremmin, ehkä siitä saisi muokattua sellaisen. Ja aina ei ole pakko onnistua.


Kävin eilen kävelemässä ja nauttimassa kevätauringosta. Kotimatkalla kuljin kukkakaupan ohi ja minulla sattui olemaan vähän rahaa mukana, en voinut vastustaa ihanaa narsissia.

Kaipaus on kumma juttu. En ole nähnyt Erästä Mukavaa Ihmistä (jos häntä vaikka kutsuisi noin) vähään aikaan ja tuntuu siltä että osa alitajunnastani (onneksi se joka on yleensä keskittynyt angstiin eikä se joka hoitaa luovia töitä) ajattelee häntä jatkuvasti. En ole tottunut tuollaiseen.

4 kommenttia:

plouh kirjoitti...

Ihkua! Johan sitä EMI:n (Eräs Mukava Ihminen) ilmaantumista tämän blogin sivuille ollaan odoteltukin. Tsemppiä ja jaksamista. :)

Anonyymi kirjoitti...

Oi, tosi ihanaa.

Anonyymi kirjoitti...

Kertoisit enemmän EMI:stä :) Missä tapasitte, millainen hän on jne... :)

Näkymätön tyttö kirjoitti...

Tapasimme blogin kautta niin en oikein uskalla kirjoittaa hänestä kauheasti jos hän ei vaikka pidä siitä :)

Blog Widget by LinkWithin