21.8.2009

Lyhyesti

Olin eilen kauhean väsynyt mutta sain aikaan kaikenlaista. Kävin kaupungilla, tekemässä viimeiset muutokset yhteen kirjaan ja lounaalla ystävän kanssa. Kotiin päästyäni kävin metsässä, pari tuntia ja litran verran marjoja. Ja sitten vielä siivosin. Niin että tänään ei tarvitse muuta kuin pestä pari koneellista pyykkiä ja tehdä rästiin jääneitä käsitöitä (jotka eivät onneksi ole vielä myöhässä).
Tarvitsisin taas uuden laukun, entinen on aika hajonnut. Minulla on siihen idea, mutta en tiedä saanko sen toteutettua.

Amerikan karkit eivät kestäneet sitten yhtä päivää kauempaa. Ovatpa ainakin poissa kiusaamasta ja ei yksi päivä kaada laihdutustani.

Olen vähän herkällä tuulella. Kuuntelin eilen metsässä podcastia, jossa puhuttiin toimivasta tavasta torjua köyhyyttä Amerikan suurkaupungeissa, kiinnittämällä erityistä huomiota lapsiin, ja melkein itkin (liikutuin taas kun katsoin järjestön kotisivuja, he näyttävät tekevän aika hyvää työtä).

Tänään minulla ei taida olla muuta kirjoitettavaa.

2 kommenttia:

Soffi kirjoitti...

Mä kuuntelin kanssa tuon TAL-jakson tässä yks päivä, oli kyllä ihan parhaita aikoihin. Klassikko jo syntyessään.

Näkymätön tyttö kirjoitti...

Joo, jaksossa oli muitakin tarinoita (ajattelin kyllä että laulajan tapauksessa olisi käynyt huonommin).

Blog Widget by LinkWithin