2.2.2010

Tiistai

Ensimmäinen työkuukausi on ohi, pelottavan nopeasti. Enää neljä ja sitten pitäisi keksiä mitä teen seuraavaksi.

Tämä viikko vaikutti etukäteen hirveän kiireiseltä mutta nyt näyttää siltä ettei se olekaan. Ihan hyvä, voi keskittyä töihin ja vähän viettää vapaa-aikaakin.


Tyynyprojektini hauskan kirjan ohjeilla edistyy, kahden tyynyn kirjailut ovat valmiit. Tosin ruudullinen vaati minusta ehkä vielä jotain, jotain koristeita ruutujen sisään ehkä.

Päädyin töissä yllättäen jumppaamaan. Vähän oudoista olosuhteista huolimatta (esim. minulla farkut jalassa) muistin että se voi olla aika hauskaa puuhaa (varsinkin kepin kanssa) ja sen ettei minulla taida olla keskivartalossa mitään lihaksia.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tuli mieleen, että millaisenkohan kirjakannen saisi jos se tekisikin kirjailutyöstä otetusta valokuvasta :)


Fanta

Näkymätön tyttö kirjoitti...

Voisi olla aika hauska, taisin joskus miettiä sellaistakin. Ainoa huono puoli on se että kirjominen on sen verran hidasta ettei se ole kannattavaa puuhaa välttämättä, ellei ole kovin yksinkertainen työ kun saan palkan joltain viideltä tunnilta.

annakaisu kirjoitti...

Mä olen haaveillut skannaavani erilaisia pintoja, kuten neuleita ja painokankaita. Niitä vois sitten käyttää johonkin elektroniseen taittonäpräilyyn tjsp. Mutta harkinnan asteelle on jäänyt :)

Tuazophia kirjoitti...

Mun mielestä nuo tehdyt sopii hyvin yhteen. Toinen on räväkämpi ja toinen perinteisempi ja rauhallisempi. Tosi hienoja molemmat!

Näkymätön tyttö kirjoitti...

Annakaisu, se on kyllä hyvä idea. Tein siskolleni yhdeksi joululahjaksi cd:llisen kuvia, joita voisi käyttää vähän siihen tyyliin, tiiliseinää ja sellaista, mutta ei ole tullut mieleen kokeilla sitä vaikka kankailla.

Tuazophia, kiitos :) Minulla on yksi tyyny vielä suunnitteilla, sitten pitäisi ehkä ommella ne.

Blog Widget by LinkWithin