4.2.2010

Torstai

Olen ollut koko viikon kauhean väsynyt. Maanantaina erehdyin päiväunille töiden jälkeen ja olin koko loppuillan horroksessa. Tiistaina olisin voinut mennä nukkumaan aivan hyvin jo seitsemältä mutta valvoinkin kymmeneen. Ja se varmaan onkin syy väsymykseen: menen ihan hyvään aikaan nukkumaan mutta se ei riitä kun en näköjään pysty nukkumaan puoli kuutta pitempään.
Väsymyksestä huolimatta selvisin ihan hyvin toisesta opetuskerrasta taitto-ohjelmaa, tosin epäilen etteivät muut varsinaisesti oppineet mitään, mutta ehkä he kuitenkin ovat paremmin perillä siitä mitä ohjelmalla voi tehdä.


Olin keskiviikkona sen verran fiksu että menin ulos kävelylle aurinkoon enkä päiväunille, piristi aika paljon enemmän.

Illalla yritin toteuttaa ideaani yhteen kanteen mutta siitä ei tullut mitään ja minua alkoi pelottaa etten selviä tämänvuotisesta urakasta, helmikuun loppuun mennessä pitäisi tehdä vielä viisi kantta. Mutta olen selvinnyt ennenkin, ehkä nytkin. Päätin jättää tuon kannen vielä ideoitavaksi ja siirtyä seuraavaan.

Ei kommentteja:

Blog Widget by LinkWithin