1.3.2010

Maanantai

Viimeinen kansi siirtyi syksyyn, mikä ei haittaa minua yhtään ja teki viikonloppuni töistä vapaaksi. Mikä sekään ei haittaa. Näyttää siltä että olen selvinnyt alkuvuoden työruuhkasta kunnialla, nyt on jäljellä vain vähemmän stressaavia juttuja. Kuten mallin mukaan taittoa.


En voinut vastustaa lauantain aamukävelyllä suojalunta. Lumitotorosta tuli kyllä vähän toispuoleinen ja ilmeeltään outo (esim. joku on osannut tehdä huomattavasti paremman, minun totoroni tosin yrittää olla se keskikokoinen, ei se "päätotoro"). Mutta ainakin minulla oli hauskaa sitä tehdessä ja ehkä joku ohikulkija hämmentyy sen nähdessään.
Elin vähän vaarallisesti, metsä ei ole välttämättä paras paikka kun lämpötila on nollan yläpuolella ja oksat taipuneita lumen painon alla ja maassa on valmiiksi valtavia pudonneita oksia.


Mukava ihminen tuli käymään iltapäivällä ja kävimme katsomassa metsää ja totoroa. Valitettavasti joku koira oli käynyt syömässä siitä puolet. Se oli hyvä syy rakentaa lisää lumiotuksia, ehkä aavistuksen totoromaisempia. Ja vähän kauempana polusta.

Sunnuntaina olin aamulla ystävän kanssa luistelemassa räntäsateessa, siitä tuli aika sankarillinen olo. Sitten menin isän luo syömään ja olemaan, siinä menikin sitten sunnuntai.


Turkoosi ja punainen ja valkoinen yhdessä ovat alkaneet kummasti viehättää minua. Mukana Marianne-karkkeja Kupittaan saven kulhossa ja joululomakäsitöitä, bambikoriste hattuun ja huopapussi iPhonelle.

Ei kommentteja:

Blog Widget by LinkWithin