16.3.2010

Tiistai

Minulla oli maanantaina sellainen olo että vapaapäivänä olisin vain jäänyt sänkyyn makaamaan. Minulla ei kuitenkaan ollut kuumetta ja muut flunssan oireet helpottivat nopeasti ja muut kivut eivät olleet sietämättömät (tuo kuulostaa kyllä siltä että minulla olisi joku tauti, mutta jos yritän olla mainitsematta mitään iljettävää) joten lähdin töihin.

Aivoni eivät kyllä oikein tulleet mukaan mutta sain keskusteltua silti työnantajan nettisivujen uudistamisesta, minä satun olemaan viestinnästä vastaavista ihmisistä se jolla tuntuu olevan edes jonkinlaista kokemusta siitä. Pääsen taas tappelemaan Wordpressin kanssa.
Minun on vaikeaa hahmottaa asioita kirjoitetun perusteella, en tajua välillä mitään kirjoitetuista ohjeista tai kirjojen toimintakohtauksistakaan. Saatan olla aavistuksen verran visuaalinen.

Ja sitten ensimmäisen työpäivän jälkeen menin pariksi tunniksi isän toimistolle tekemään kolmanneksi viimeistä tälle keväälle tiedossa olevaa juttua. Sitten en tiedä mitä tapahtuu. Onneksi en oikein ehdi ajatella toukokuuta, sen jälkeen kaikki on auki.

Pääsin kotiin jo neljältä ja tunsin lievää syyllisyyttä siitä etten tehnyt jotain hyödyllistä. Kuten ommellut tai mennyt ulos nauttimaan auringosta. Mutta tämä teksti saattaa antaa kuvan siitä missä kunnossa keskittymiskykyni oli ja liikkuminen sattui joten päätin että olin ollut tarpeeksi ahkera yhdelle päivälle.

Ei kommentteja:

Blog Widget by LinkWithin