22.2.2011

Tiistai

Sain aamulla pakotettua itseni soittamaan uudelle vuokranantajalle (tai heidän edustajalleen) ja jättämään viestin. Se oli aika kauhean hermostuttavaa. Kirjoitin itselleni käsikirjoituksen ja sain sen sanottua, mutta tuntui oudolta puhua ilman että joku kuulee sen (siksi en voi puhua itseksenikään).

Käytin melkein koko maanantain Joomlaan tutustumiseen. Se on yllättävän raskasta että vain lukee, varsinkin kun ei ihan ymmärrä lukemaansa. Onneksi sitä ei tarvitse tehdä joka päivä. Ei tiedä tuleeko itse sivuston tekeminen minulle, mutta ainakin se on helpompaa kun olen koonnut listaa termeistä ja linkeistä ja ties minkälaisista laajennuksista, joilla sivuille saa Twitter-laatikon ja Facebook-laatikon ja foorumin ja vaikka mitä.

Siinä meni aikaa niin etten edes ehtinyt hermostua siitä ettei puhelinvastaajaviestiini tullut vastausta tai siitä että tänään minun pitäisi pitää taas kurssia kuvakirjoista (en usko että kukaan tulee paikalle) ja mennä Kelaan jonottamaan ja vaikka mitä muuta.

Suhtauduin vähän epäilevästi siihen tomaatti-pinaattikeittooni mutta se oli lämmittämisen jälkeen aika hyvää. Tosin siinä vaiheessa se oli enemmän muhennosta, lisäsin mukaan sellaista ohraa, jota myydään riisin korvikkeeksi (ei sillä että minulla olisi tapana syödä riisiä kotona). Vaikkei se siihen oikein sovikaan minusta, mutta keitoissa se on hyvää.

Uusi elämä on sujunut edelleenkin kohtalaisesti. Vaikka tuntuukin siltä ettei mikään ole muuttunut niin olen silti päässyt painoon, jossa olen viimeksi ollut kun pari vuotta sitten vaihdoin masennuslääkkeitä ja lihoin kymmenisen kiloa puolessa vuodessa. Silloinen lähtöpaino on kyllä vielä kaukana (olin silloin laihimmillani, ahdistuneena en pystynyt syömään mitään).

Ei kommentteja:

Blog Widget by LinkWithin